• mamion

    Big Brother 2011-tråden

    Här kan vi diskutera allt som händer i huset. Vi som ser på webben har kanske saker vi kan delge varandra som och andra kanske missat.

    Vi kan prata om vem som är roligast, stördast, snyggast, falskast, äckligast... ja allt =)

     "Nominera" gärna deltagarna inför kommande utröstningar och berätta varför!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 23:37
    I inlägg 32 finns bild och namn på alla deltagarna just nu

  • Svar på tråden Big Brother 2011-tråden
  • Mandarina

    Jag hoppas Nicky åker då jag tycker han är ointressant som person. Sanna å Katta gillar jag att kolla på då dom gör bra TV. Katta med sina utbrott o Sanna med sin "fetma"-problematik

  • MassiiMotoo
    Gulletroll skrev 2011-03-13 18:29:16 följande:
    Jag hoppas Nicky åker då jag tycker han är ointressant som person. Sanna å Katta gillar jag att kolla på då dom gör bra TV. Katta med sina utbrott o Sanna med sin "fetma"-problematik
    Kattas utbrott kan jag hålla me dom, men sannas tjat är bara jobbig, och gråta över håret bööööhhh
    inget underhållande med det alls..
    Kattas utrbott är ju roliga haha
  • Medusan

    Hoppas hoppas att Sanna åker ut, jag stör mig något ofantligt på henne, men framförallt så upplever jag att hon har så svåra psykiska problem att jag inte tycker att hon bör vara där.

  • Grätchen
    Medusan skrev 2011-03-13 19:00:25 följande:
    Hoppas hoppas att Sanna åker ut, jag stör mig något ofantligt på henne, men framförallt så upplever jag att hon har så svåra psykiska problem att jag inte tycker att hon bör vara där.
    Vad menar du med svåra psykiska problem?
  • Medusan
    Grätchen skrev 2011-03-13 19:09:07 följande:
    Vad menar du med svåra psykiska problem?
    Tänker på hennes bakgrund med missbruk, behandlingshem, självmordsförsök, extrem bantning/fettsugning  osv osv. Hon har hela armarna fulla med ärr t.ex. och jag upplever det som att hon mår riktigt dåligt i huset många gånger. Min egen teori är att hon har abstinens från drogmissbruk och jag är också ganska så övertygad om att det är hon (och Rodney) drogmisstankarna det stått om i tidningarna.
  • Fancy Face
    Medusan skrev 2011-03-13 19:12:35 följande:
    Tänker på hennes bakgrund med missbruk, behandlingshem, självmordsförsök, extrem bantning/fettsugning  osv osv. Hon har hela armarna fulla med ärr t.ex. och jag upplever det som att hon mår riktigt dåligt i huset många gånger. Min egen teori är att hon har abstinens från drogmissbruk och jag är också ganska så övertygad om att det är hon (och Rodney) drogmisstankarna det stått om i tidningarna.
    Ush, hoppas hon ryker då..
  • JaneDoe10
    Medusan skrev 2011-03-13 19:12:35 följande:
    Tänker på hennes bakgrund med missbruk, behandlingshem, självmordsförsök, extrem bantning/fettsugning  osv osv. Hon har hela armarna fulla med ärr t.ex. och jag upplever det som att hon mår riktigt dåligt i huset många gånger. Min egen teori är att hon har abstinens från drogmissbruk och jag är också ganska så övertygad om att det är hon (och Rodney) drogmisstankarna det stått om i tidningarna.
    Håller med dig. Dom har verkligen inte tagit hänsyn till psyket på folk de castat i BB i år...
    ♥ Vecka 40♥ BF 19 Mars ♥
Svar på tråden Big Brother 2011-tråden