• Anonym (Blånekar)

    Jag kommer aldrig erkänna!!!!

    Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

    Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

    Jag börjar!

    Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

    Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

    Nu är det er tur!

    Vad kommer Ni aldrig erkänna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

    Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

  • Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (M)
    Anonym (supermamman) skrev 2011-04-04 11:21:57 följande:
    Att jag är jättestolt över att ha fött barn helt utan smärtlidring och att jag återhämtade mig jättefort dessutom och gick ner mina gravidkilon på ett par veckor.
    Att jag säger till andra att det "ju absolut inte spelar någon roll HUR man föder och bla bla bla..." så känner jag inte alls. Känner mig liksom "duktigare" än de som tar epidural, lustgas etc.
    Och så klagar de på gravidkilon i flera år efter, men anledningen till att de är feta är förstås att de skiter i att träna och sitter bara på rumpan och fikar.

    För att inte tala om de som väljer kejsarsnitt p g a rädsla för smärta! Dem ser jag direkt NER på.
    (talar nu inte om akuta KS, de görs ju för att barnet ska överleva, en helt annan sak!)

    Detta skulle jag aldrig erkänna för någon. Bara här då, anonymt... hehe
    Vi behöver så klart inte starta en debatt om det här, men jag kan erkänna att jag ser ner på dem som tar en massa smärta och KÄÄÄÄMPAR med sin förlossning och sedan är stolta över det. Bedrift, liksom? Haha!!
  • Anonym (M)
    Anonym (ond) skrev 2011-04-04 11:40:50 följande:
    ...men hörrni!!! LÄMNA diskussionen om amning, kejsarsnitt och annan OT till andra trådar. Låt erkännandena stå för sig själva. Mycket roligare.
    Instämmer! Men det är samtidigt lite kul att se att båda lägren ser ner på varandra. . .
  • Anonym

    Ser ner på överviktiga o kommer ALDRIG ALDRIG köpa deras historier o orsaker till att de är feta.

    Skulle aldrig anställa en överviktig eller rökare

  • Anonym (Reductil)

    Vill bara säga åt dig som tar Reductil, SLUTA GENAST!!!


    Dom har t o m slutat skriva ut dom, jag fick det utskrivet för 2 år sedan av min gynekolog, eftersom jag var tvungen gå ner i vikt pga att. få hjälp med våran barnlöshet.

    Hur som helst är Reductil farligt, man måste gå på regelbundna kontroller osv om man äter dom.

    Man kan faktiskt dö av dom, vid felanvändning...

     Finns andra sätt att gå ner i vikt, byt ut ett mål om dagen till en shake ist.

  • Anonym (biet)

    ...Att jag ÄLSKAR att ha sex! Vilekt också fick mig att vara otrogen mot ett av mina ex.


    ... Att jag var tillsammans med den kilel jag var otrogen med för att han hade stor kuk. Men lärde mig snabbt att han inte hade någon aning om hur man ska göra i sängen.


    ...Att jag älskar att flirta med killar och tjejer, att vara liite för nära och säga något liite för mycket.


    ...Att jag tar pengar från mina släktingar så fort jag kan för att jag ska kunna köpa allt jag vill ha ;)


    ...Att jag sen jag var 5 år avskytt min 4 år yngre kusin, hon är så himla ouppfostrad och bortskämd.


    ...Att jag är avundsjuk på min syster för att hon är smal och 10 gånger snyggare än mig.


    ...Att jag blev erbjuden att ha trekant med en barndomsvän och min syster.


    ...Att jag dagligen får kommentarer om hur snygg jag är (ja då förstår ni hur snygg min syster är!) och får vissa killkompisar att VÄNDA sig om, vilket känns sjuktbra på självförtroendeskalan.


    ...Att jag fick min gravida kompis pojkvän att vara otrogen mot henne med mig för att han är snygg och alla ville ha honom i säng.


    ...Att jag hade trekant med 2 killar i min umgängeskrets som var/är otroligt upptagna! ;)


    ...Att jag njöt av att ha en ny kille varje helg ett bra tag!


    ...Att jag inte alls är bra på gitarr, är ganska amatör.


     

  • Anonym

    Ang REDUCTIL så har jag (som skrev i tråden om att jag åt men ljög att jag tränar) rasat i vikt, du känner inga hungerskänslor o jag har bara ätit så jag klarar av att stå upp o jobba typ (dvs en mandarin vissa dagar en köttvit vissa dagar  ibland ett glas cola osv).

    Man blir inte hungrig men är lika pigg o orkar precis allt ändå.

    Man får inga tillfredsställande känsöor av mat.

    Vissa dagar struntar jag i medecinen för jag älskar att äta.

    Tyvärr går den inte att få tag i (vet någon) förutom från någon tjockis som ätit o kan tänka sig sälja vidare överblivet.

  • Lindreas

    Okej, lägg ner diskussionen om Reductil också! Jag vill ju läsa om folks erkännanden, inte om era olagliga sätt att hitta läkemedel på!

  • Anonym
    Anonym (Reductil) skrev 2011-04-04 11:47:51 följande:

    Vill bara säga åt dig som tar Reductil, SLUTA GENAST!!!


    Dom har t o m slutat skriva ut dom, jag fick det utskrivet för 2 år sedan av min gynekolog, eftersom jag var tvungen gå ner i vikt pga att. få hjälp med våran barnlöshet.

    Hur som helst är Reductil farligt, man måste gå på regelbundna kontroller osv om man äter dom.

    Man kan faktiskt dö av dom, vid felanvändning...

     Finns andra sätt att gå ner i vikt, byt ut ett mål om dagen till en shake ist.


    Guds gåva till kvinnorna, sorry kommer ALDRIG SLUTA !
  • Anonym (.)

    Jag skulle aldrig erkänna:

    - att jag snodde 1000 kr ur kassan på mitt första jobb.
    - att jag egentligen inte gillar folk, tycker de flesta är rätt korkade och jobbiga.
    - att jag varit otrogen i de flesta av mina förhållanden.
    - att jag hade sex med tre olika killar på samma dag på en semesterresa en gång.
    - att jag inte gillar min lillasyster alls.
    - att jag tycker det är skönt när dottern kollar på tv i två timmar får då kan jag surfa ifred.
    - att jag är glad över att exets nya tjej är fet.
    - att jag gick igenom exets alla papper och allt på hans dator och kopierade sånt som jag kunde ha nytta av i en ev. vårdnadstvist (vilket det aldrig blev).

  • Anonym (oj!)

    Kommer aldrig att erkanna...

    - att jag tycker jag ar smartare an ratt manga i min vankrets

    - att jag ater godis varje dag

    - att jag tycker byggare ar snyggare aven om min man ar It-kille

    - att jag garna skulle skita i karriar och bli hemmafru

    - att jag har en hemlig blogg

    - att jag har en hel garderob full av kroppsformande underklader,,, 

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!