• Anonym (Melody)

    Älskar att titta på när killar runkar!!

    Jag vet inte vad det är men jag tänder så fruktansvärt på när killar runkar. När jag träffar en ny kille så vill jag alltid att han runkar framför mig, blir kåt på bara några sekunder då. När jag tittar på porr brukar jag alltid söka mig till dom kategorierna när killar runkar. Det som tänder mig mycket är när killar runkar utomhus, i smyg och nästan vill bli påkommna. Jag hade velat se en främling runka medans jag titta tills han kom, det hade varit helt underbart. Kukar är så sinnesjukt vackra och upphetsande =)

    Finns det fler tjejer som jag? Eller kanske killar som njuter av att runka inför åskådare??

  • Svar på tråden Älskar att titta på när killar runkar!!
  • Anonym (ladylike)
    Anonym skrev 2011-08-18 11:58:22 följande:
    Runkglad? Ni var ju redan på väg åt samma håll skrev ni ju....

    Ja och jag frågade om han var tillfreds med det.
  • Anonym
    Anonym (ladylike) skrev 2011-08-18 11:59:39 följande:
    Ja och jag frågade om han var tillfreds med det.
    Ok...Men varför chattar ni inte med varann i stället för att göra up på ett forum?
  • Anonym (ladylike)
    Anonym skrev 2011-08-18 12:01:09 följande:
    Ok...Men varför chattar ni inte med varann i stället för att göra up på ett forum?

    Vi gör mycket med varandra, men vi hoppade in i tråden och höll oss till ämnet som var runkande män.
    Ha en bra dag nu.  
  • Anonym
    Anonym (ladylike) skrev 2011-08-18 12:02:47 följande:
    Vi gör mycket med varandra, men vi hoppade in i tråden och höll oss till ämnet som var runkande män.
    Ha en bra dag nu.  
    Ok, hoppas ni får det härligt med ad ni skall göra. Synd bara att man inte fick vara med och runka tile...
  • Anonym (Runkglad)
    Anonym skrev 2011-08-18 13:12:52 följande:
    Ok, hoppas ni får det härligt med ad ni skall göra. Synd bara att man inte fick vara med och runka tile...
    så sött...
  • Hanen

    Jag gillar att se andra runkar och om min fru inte vill knulla så tittar hon gärna på medan jag runkar kuken

  • Anonym
    Peter37 skrev 2011-08-18 23:32:39 följande:
    Jag skulle gärna vilja visa nu...
    Ja du visar väl upp dej för vem som hellst......
    Finns det någon tjej här på FL som skriver i sexforumen i som du inte har messat och erbjudit dej det ena eller andra????
  • Pentra

    Ja, att skåda i en killes ögon och samtidigt se och känna honom utstråla en form av manlig, sensuell och varm kåthet när han smeker sig själv och greppar om sin stake är verkligen upphetsande. Tungan ute Mums...  Tungan ute

    /Pentra

  • Johnbysto
    Pentra skrev 2011-09-01 22:26:46 följande:
    Ja, att skåda i en killes ögon och samtidigt se och känna honom utstråla en form av manlig, sensuell och varm kåthet när han smeker sig själv och greppar om sin stake är verkligen upphetsande. Tungan ute Mums...  Tungan ute

    /Pentra

    vet att många kvinnor gillar det...inte alla...men många.
Svar på tråden Älskar att titta på när killar runkar!!