• Anonym (Melody)

    Älskar att titta på när killar runkar!!

    Jag vet inte vad det är men jag tänder så fruktansvärt på när killar runkar. När jag träffar en ny kille så vill jag alltid att han runkar framför mig, blir kåt på bara några sekunder då. När jag tittar på porr brukar jag alltid söka mig till dom kategorierna när killar runkar. Det som tänder mig mycket är när killar runkar utomhus, i smyg och nästan vill bli påkommna. Jag hade velat se en främling runka medans jag titta tills han kom, det hade varit helt underbart. Kukar är så sinnesjukt vackra och upphetsande =)

    Finns det fler tjejer som jag? Eller kanske killar som njuter av att runka inför åskådare??

  • Svar på tråden Älskar att titta på när killar runkar!!
  • Johnbysto
    Anonym (Jag) skrev 2011-10-09 15:54:17 följande:
    Gamla porrfilmer är riktigt skojiga att titta på. Köpte ett par 70-talsrullar till gubben min för några år sedan. Något helt annat än dagens "löpandeband-produktioner".

    Håller med...Gamla härliga svenska porrfilmer är mys!!!
  • Anonym (Jag)
    Johnbysto skrev 2011-10-10 12:03:05 följande:
    Håller med...Gamla härliga svenska porrfilmer är mys!!!
    Japp, det är just svenska 70-talsfilmer jag hittade och en av dem var just Fäbodjäntan.
  • Pentra
    Anonym (jag vill med) skrev 2011-10-05 15:45:20 följande:
    Hur kommer jag i kontakt med er tjejer som vill se på då? ;)
    På FL kanske...? 
  • Pentra

    Tänker drömmande på när jag nyrakad stod i duschen och min sambo varsamt drog undan draperiet och stod där naken med ett härligt, sensuellt, runkande grepp om sin ådrigt svullna kuk…  Tungan ute *Mums!* Tungan ute …samtidigt som han säger ”se vad som hände när jag tänkte på dig”. Mmmm...snacka om att det gjorde mig tokkåt!


    Jag säger bara det: Meeeer! Tungan ute 


     /Pentra

  • Anonym (mannen)

    För i HELVETE Pentra, gör inte sådär igen! :D
    För övrigt, hur fråga på FL, rakt ut? Nån kvinna som vill se mig runka i cam?

  • Tom Bo

    Oj vilken lång tråd detta var!


    Anonym (Melody) skrev 2011-04-06 14:06:52 följande:
    (...)

    Finns det fler tjejer som jag? Eller kanske killar som njuter av att runka inför åskådare??
    Här kommer mina bidrag med svar på dina frågor...

    1) Visst finns det fler tjejer som du. Det visar ju bl a den här tråden med all önskvärd tydlighet. Jag har själv brevväxlat rätt länge med ett par tjejer. Efter en tids brevskrivande började vi dela bilder med varandra och jag upptäckte att det känns väldigt bra med positiva och upphetsade kommentarer på vad jag visade. För inte så länge sedan gjorde jag en första videosnutt där jag runkar och delade med mig av den till dem. Mmmm... vilka härliga reaktioner jag fick på den! Så därför vet jag att det finns fler tjejer som du.

    2) Högst troligt. Har inte provat att runka inför åskådare, men kan mycket väl tänka mig att det skulle vara upphetsande att göra det inför någon eller några kvinnor eller par. Har haft sex med åskådare, och det har varit lustfyllt.
  • Anonym
    Anonym (Melody) skrev 2011-04-06 14:06:52 följande:
    Jag vet inte vad det är men jag tänder så fruktansvärt på när killar runkar. När jag träffar en ny kille så vill jag alltid att han runkar framför mig, blir kåt på bara några sekunder då. När jag tittar på porr brukar jag alltid söka mig till dom kategorierna när killar runkar. Det som tänder mig mycket är när killar runkar utomhus, i smyg och nästan vill bli påkommna. Jag hade velat se en främling runka medans jag titta tills han kom, det hade varit helt underbart. Kukar är så sinnesjukt vackra och upphetsande =)

    Finns det fler tjejer som jag? Eller kanske killar som njuter av att runka inför åskådare??
    Du måste leva i paradiset, så mycket blottare det finns överallt och på nätet kan du genom några klick
    få dina lustar tillfredställda. dygnet runt...
  • Anonym (Nurse)

    Självklart blir jag vansinnigt kåt och blöt av att se en kille runka! Ojoj...det gäller ju såklart även min sambo. Men den porr jag går mest i gång i onanisyfte är just runkande män....Skrattande

  • lille Birger

    Jag såg en video på en tjej som stod på alla fyra, det var en kille som pullade henne bakifrån.

  • Anonym
    Tom Bo skrev 2011-10-26 12:41:33 följande:
    Oj vilken lång tråd detta var!Här kommer mina bidrag med svar på dina frågor...

    1) Visst finns det fler tjejer som du. Det visar ju bl a den här tråden med all önskvärd tydlighet. Jag har själv brevväxlat rätt länge med ett par tjejer. Efter en tids brevskrivande började vi dela bilder med varandra och jag upptäckte att det känns väldigt bra med positiva och upphetsade kommentarer på vad jag visade. För inte så länge sedan gjorde jag en första videosnutt där jag runkar och delade med mig av den till dem. Mmmm... vilka härliga reaktioner jag fick på den! Så därför vet jag att det finns fler tjejer som du.

    2) Högst troligt. Har inte provat att runka inför åskådare, men kan mycket väl tänka mig att det skulle vara upphetsande att göra det inför någon eller några kvinnor eller par. Har haft sex med åskådare, och det har varit lustfyllt.
    Fast den stora merparten i den här tråden är ju män som vill visa upp sig och mystiska anonyma tjejer som lika gärna kan vara män som vill titta. Det är min fulla övertygelse att det finns sjukt många fler män som vill visa upp sig än kvinnor som vill titta.
Svar på tråden Älskar att titta på när killar runkar!!