• Anonym (Melody)

    Älskar att titta på när killar runkar!!

    Jag vet inte vad det är men jag tänder så fruktansvärt på när killar runkar. När jag träffar en ny kille så vill jag alltid att han runkar framför mig, blir kåt på bara några sekunder då. När jag tittar på porr brukar jag alltid söka mig till dom kategorierna när killar runkar. Det som tänder mig mycket är när killar runkar utomhus, i smyg och nästan vill bli påkommna. Jag hade velat se en främling runka medans jag titta tills han kom, det hade varit helt underbart. Kukar är så sinnesjukt vackra och upphetsande =)

    Finns det fler tjejer som jag? Eller kanske killar som njuter av att runka inför åskådare??

  • Svar på tråden Älskar att titta på när killar runkar!!
  • Janice01
    NHult skrev 2012-09-19 22:02:32 följande:
    Vad är dagspriset på en nyinspelad runkfilm i hyfsad mobilkamera kvallite med sprut ?
    viss dallrande ölmage kan ingå, men med rakad pung  ;-D
    Haha det kan du nog få graits!
    Själv vet jag en grym kille som spelar in sådana filmer fast med FullHD och han har en fin xxx. Hör av er om ni vill han hans mailadress.
  • NHult
    Janice01 skrev 2012-09-20 13:26:02 följande:
    Haha det kan du nog få graits!
    Själv vet jag en grym kille som spelar in sådana filmer fast med FullHD och han har en fin xxx. Hör av er om ni vill han hans mailadress.

    Nu missupfattade du mig, jag tänkte sälja  Solig
    Bloggar lite här på FL <3
  • Anonym (Runkande man)
    Anonym (887 svaret) skrev 2012-09-19 21:56:54 följande:
    jag vill också uppleva detta!

    Att se en man runka? Måste vara bland det enklaste som finns att hitta...? :)
  • Anonym
    Anonym (Runkande man) skrev 2012-09-20 14:37:36 följande:

    Att se en man runka? Måste vara bland det enklaste som finns att hitta...? :)

    Klart det är!
  • Pentra
    Anonym (älskar det.) skrev 2012-09-15 07:42:37 följande:
    Ts jag älskar det också. Speciellt om han gränslar sig över mig när jag ligger. Då kan jag se upp på när en kille har kuken i sin hand. Han får gärna spruta på över mina bröst då.

    Mmm... Nice... :-P . /Pentra
  • NHult
    Anonym skrev 2012-09-21 22:03:55 följande:
    trolltråd verkar de som!"!!!
    Gör mig inte så besviken,
    Hur kom du fram till detta  ?
    Har du verkligen läst och analyserat alla 900 inlägg redan.
    Eller är det bara en helt främmande tanke för dig
    Bloggar lite här på FL <3
  • Aynrand

    fast idag skulle jag uppskatta en penis massage med olja.....eller oljerunk fast långsamt

    {#emotions_dlg.djavulsk}


    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • kille95

    Jag tycker det är upphetsande att runka för folk hehe... Men har bara gjort det i cam än så länge men vill pröva på i riktiga livet också. Skäms

Svar på tråden Älskar att titta på när killar runkar!!