• Anonym (Melody)

    Älskar att titta på när killar runkar!!

    Jag vet inte vad det är men jag tänder så fruktansvärt på när killar runkar. När jag träffar en ny kille så vill jag alltid att han runkar framför mig, blir kåt på bara några sekunder då. När jag tittar på porr brukar jag alltid söka mig till dom kategorierna när killar runkar. Det som tänder mig mycket är när killar runkar utomhus, i smyg och nästan vill bli påkommna. Jag hade velat se en främling runka medans jag titta tills han kom, det hade varit helt underbart. Kukar är så sinnesjukt vackra och upphetsande =)

    Finns det fler tjejer som jag? Eller kanske killar som njuter av att runka inför åskådare??

  • Svar på tråden Älskar att titta på när killar runkar!!
  • Anonym (Jossan)
    Vildhussen77 skrev 2012-11-15 22:20:20 följande:

    Vill du? Eller inte? ;p
    Jag vill gärna, men inte outa vem jag är här på FL. Skäms 
  • Peter37
    Anonym (Jossan) skrev 2012-11-15 22:36:27 följande:
    Jag vill gärna, men inte outa vem jag är här på FL. Skäms 

    kliv in hos mig jossan så visar jag ...riktigt styv nu
  • axsim
    Anonym (Jossan) skrev 2012-11-15 22:36:27 följande:
    Jag vill gärna, men inte outa vem jag är här på FL. Skäms 
    Om du vill se en kille i din ålder istället så kan du skicka meddelande till mig :) Ingen här kommer att röja din profil heller.
  • Pentra
    Peter37 skrev 2012-11-15 22:23:35 följande:
    Vill gärna visa jag med..grymt skönt att runka för ngn tjej/kvinna som gillar....

    Hmm... Gör du det på ett sensuellt, njutningsfullt och erotiskt lockande sätt :-P , ... eller är du en sprinterrunkare...
  • Anonym

    Jag är 63 år, men fortfarande aktiv. Jag runkar gärna på weben, fast det kan ta tid innan jag kommer. Om inte det är nåt hinder ställer jag upp. // mvh,  ragnar

  • axsim
    Pentra skrev 2012-11-15 23:54:07 följande:

    Hmm... Gör du det på ett sensuellt, njutningsfullt och erotiskt lockande sätt :-P , ... eller är du en sprinterrunkare...
    Jag kör sakta och säkert iaf. 5 min brukar vara snittet ;) PM om du är intresserad.
  • Anonym

    Tråden med män som vill visa upp sig och män som låtsas vara kvinnor som erbjuder sig att titta.

  • Anonym
    Anonym (Jossan) skrev 2012-11-15 16:14:25 följande:
    Ålder spelar ingen roll. hehe. Och nepp, det är tyvärr inte jag.
    Kolla in mina runklipp på klubb6 och se om det är något för dej. Gillar du dom så skriv något till mej där så svarar jag dej! (kallehotmail heter jag på klubb6).
Svar på tråden Älskar att titta på när killar runkar!!