• Anonym (Kille)

    Sperma och mannens sprut

    Jag är nyfiken vad ni killar och tjejer tycker om sperma vilket förhållande ni har till mannens sprut.

  • Svar på tråden Sperma och mannens sprut
  • Bye baby Bunting
    Jäjd skrev 2011-04-24 21:53:00 följande:
    Äsch, vad petiga ni är. Vore det inte för alla kalorier kunde man väl klunka skiten dagligen Drömmer
    Det är inte det du blir tjock av
  • Plantage
    Bye baby Bunting skrev 2011-04-24 21:55:21 följande:
    Det är inte det du blir tjock av
    Hahaha
    Dum spiro, spero
  • HäckHäxan
    Plantage skrev 2011-04-24 21:32:59 följande:
    Really?
    Såklart, först anklagar du mig för horeri och nu för lögneri... va fan!!!!   Skrikandes
    Ett Nej är ett Ja så länge inte ordet rött kommer upp, men ketchup fungerar också
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-04-24 21:55:14 följande:
    Ja, känns lika illa som apelsin eller shampoo...
    Ärligt talat hånglar jag hellre med en björk (är pollenallergiker) än att riskera att få det i ögat. Funderar på att köra med googles när det är "facialtime".
    Tvekan dödar
  • HäckHäxan
    Agridulce skrev 2011-04-24 21:54:21 följande:
    Sperma är kul på alla sätt och vis förutom i ögat - Damn vad det svider!!!!!
    ahhaha om de ändå bara sved, kompisens öga verkligen blev illrött och svullnade upp hon såg ut som CRAP i några dagar..
    Ett Nej är ett Ja så länge inte ordet rött kommer upp, men ketchup fungerar också
  • Plantage
    HäxanSurtant skrev 2011-04-24 21:59:28 följande:
    Såklart, först anklagar du mig för horeri och nu för lögneri... va fan!!!!   Skrikandes
    Såja, andas... *klappar på huvudet*
    Dum spiro, spero
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-04-24 21:59:50 följande:
    Ärligt talat hånglar jag hellre med en björk (är pollenallergiker) än att riskera att få det i ögat. Funderar på att köra med googles när det är "facialtime".
    Hahahahaha....!
    Ja det är grymt. Inte kan man röra sig ute bland folk på ett bra tag heller. Inte kul. Ögonfransarna klibbar, det svider och blir rött...

    Ibland intalar jag mig själv att det är värt det
  • HäckHäxan
    Plantage skrev 2011-04-24 22:00:52 följande:
    Såja, andas... *klappar på huvudet*
    *whooosaaa, whooosaaa*

    Masserar frenetiskt mina öronsnibbar.....

    Tack   Skrattande
    Ett Nej är ett Ja så länge inte ordet rött kommer upp, men ketchup fungerar också
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-04-24 22:03:17 följande:
    Hahahahaha....!
    Ja det är grymt. Inte kan man röra sig ute bland folk på ett bra tag heller. Inte kul. Ögonfransarna klibbar, det svider och blir rött...

    Ibland intalar jag mig själv att det är värt det
    Du måste ha en sjuhelvetes själv suggesionsförmåga
    Ett Nej är ett Ja så länge inte ordet rött kommer upp, men ketchup fungerar också
Svar på tråden Sperma och mannens sprut