• Anonym (Kille)

    Sperma och mannens sprut

    Jag är nyfiken vad ni killar och tjejer tycker om sperma vilket förhållande ni har till mannens sprut.

  • Svar på tråden Sperma och mannens sprut
  • Bye baby Bunting
    Anonym skrev 2011-04-24 22:37:12 följande:
    Jag förstår inte varför killar är så oförstående till att tjejer kan tycka att det är äckligt, när de själva aldrig skulle äta sperma.
    Porren hjärntvättar verkligen folk.
    Visst det finns säkert folk som tycker att det är äckligt av flera anledningar. Men varför skulle det vara hjärtvättade zombies som inte tycker det?
    Finns många saker jag tycker är sjukt äckligt, men sperma från någon man tycker om och åtrår är inte en av de sakerna. Men så är jag väl lite skadad då enligt din definition, tycker även om ostron säkert också sjukt skadat :-P
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-04-24 22:15:49 följande:
    Google säger PH.
    Min vän säger något om sockerarter. Vem vet! Googlade fram "det är salt" också.
    Tackar för researchen. Känner igen det där med ph-värdet.
    Var förmodligen så länge sedan jag fick nåt i ögat att jag förträngt det.
    Tvekan dödar
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-04-24 22:03:17 följande:
    Hahahahaha....!
    Ja det är grymt. Inte kan man röra sig ute bland folk på ett bra tag heller. Inte kul. Ögonfransarna klibbar, det svider och blir rött...

    Ibland intalar jag mig själv att det är värt det
    så skall det låta, Det bästa tjejer är att ta den i munnen...med glupskhet och entusiasm...{#emotions_dlg.djavulsk}
  • bystoman

    Jag runkar och sprutar en del....men jag tvingar aldrig någon att ta emot sperma där dom inte vill. Tjejen får ta sperman där hon vill och känner sej kåt på att göra. Och jag har själv smakat...inget farligt.

  • Aynrand
    Aynrand skrev 2011-04-25 16:52:46 följande:
    så skall det låta, Det bästa tjejer är att ta den i munnen...med glupskhet och entusiasm...{#emotions_dlg.djavulsk}
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-04-25 17:58:23 följande:
    Hahaha nej men hej på dig Drömmer.
    Jag är en fin flicka! Don't get it twisted...
    Just därför...eller hur?
  • Aynrand
    Jäjd skrev 2011-04-25 16:55:52 följande:
    Is there any other way?

    .
    det vore helt klart en synd att slösa på flytande kärlek....
Svar på tråden Sperma och mannens sprut