• Anonym (Kille)

    Sperma och mannens sprut

    Jag är nyfiken vad ni killar och tjejer tycker om sperma vilket förhållande ni har till mannens sprut.

  • Svar på tråden Sperma och mannens sprut
  • Anonym

    Mannens sprut gör mig riktigt upphetsad! Älskar att få satsen på brösten, rumpan eller i musen ;)

  • Aynrand
    Anonym skrev 2011-04-26 11:13:43 följande:

    Mannens sprut gör mig riktigt upphetsad! Älskar att få satsen på brösten, rumpan eller i musen ;)


    Du glömde munnen hehe...
  • bystoman
    Aynrand skrev 2011-04-26 11:21:59 följande:
    Du glömde munnen hehe...
    inte alla som gillar att få det i munnen...skönast är ju att spruta in i musen....över brösten är inte dumt det heller.
  • Anonym
    bystoman skrev 2011-04-26 11:24:48 följande:
    inte alla som gillar att få det i munnen...skönast är ju att spruta in i musen....över brösten är inte dumt det heller.
    munnen är inte favvo, men funkar :) favvon är musen! Härligt om killen håller fast mig och "låtsastvingar" mig att få satsen i musen. Och lite dirtytalk till det oxå. Mmm, vill ha så nu ;) *fniss*
  • bystoman
    Anonym skrev 2011-04-26 11:29:18 följande:
    munnen är inte favvo, men funkar :) favvon är musen! Härligt om killen håller fast mig och "låtsastvingar" mig att få satsen i musen. Och lite dirtytalk till det oxå. Mmm, vill ha så nu ;) *fniss*
    härlig att ta en hård bakis och spruta rakt i musen...och hålla sej kvar och känna sprema spruta fitta full..och vänta en stund..sedan dra ut kuken och se hur kladdig den är...oj, vad sugen man blev!!
  • Anonym (Underbart)
    Anonym (Underbart) skrev 2011-04-26 11:32:51 följande:

    Är du inne i alla trådar och läskar dig...


    Jag glömde citera - detta var riktat mot bystoman
  • Aynrand
    Anonym skrev 2011-04-26 11:29:18 följande:
    munnen är inte favvo, men funkar :) favvon är musen! Härligt om killen håller fast mig och "låtsastvingar" mig att få satsen i musen. Och lite dirtytalk till det oxå. Mmm, vill ha så nu ;) *fniss*
    jaha? här har vi en kvinna som gillar att vara undergiven....jag undrar hur många sådana trevliga kvinnor det är som skriver i denna tråd?
    sperma och ug...uppenbarligen en bra kombo
  • bystoman
    Anonym (Underbart) skrev 2011-04-26 11:34:00 följande:
    Jag glömde citera - detta var riktat mot bystoman
    nästa gissade det!....jo...jag är lite här och där och kåtar upp mej....Skrattande
  • Anonym
    bystoman skrev 2011-04-26 11:33:45 följande:
    härlig att ta en hård bakis och spruta rakt i musen...och hålla sej kvar och känna sprema spruta fitta full..och vänta en stund..sedan dra ut kuken och se hur kladdig den är...oj, vad sugen man blev!!
    Mmmm, precis så vill jag ha det :) Gärna känna på den kladdiga kuken oxå :)
Svar på tråden Sperma och mannens sprut