• Anonym (Kille)

    Sperma och mannens sprut

    Jag är nyfiken vad ni killar och tjejer tycker om sperma vilket förhållande ni har till mannens sprut.

  • Svar på tråden Sperma och mannens sprut
  • Aynrand
    Jäjd skrev 2011-04-26 14:51:37 följande:
    Jag har målat lite tavlor genom åren. Kanske dags att styra in på erotik nu menar du? Ta klivet in i vuxenvärlden and so on?

    Lägg upp er på hög så börjar jag kleta.. Drömmer
    Hoppas du blir inspirerad ...
  • Anonym (Underbart)
    Jäjd skrev 2011-04-26 14:35:21 följande:
    Ok nu börjar du låta lite seriös 
    Bra.
    Vad bra, för Seriös är mitt förnamn...
  • HäckHäxan
    Aynrand skrev 2011-04-26 14:47:21 följande:
    detta är lite burleskt och erotiskt, en samling kvinnor...vissa har regnkläder på, paraply andra gapar stort, visar rumpan, bröst eller mus.....
    vilken tavla!!!!!!
    any artist in this forum...?
    Mmmm ja hade gärna fotat / målat det... men då får vi hitta ett nytt arsle.. Min simultanförmåga sträcker sig nog inte sååå långt
    Ett Nej är ett Ja så länge inte ordet rött kommer upp, men ketchup fungerar också
  • HäckHäxan
    Jäjd skrev 2011-04-26 14:51:37 följande:
    Jag har målat lite tavlor genom åren. Kanske dags att styra in på erotik nu menar du? Ta klivet in i vuxenvärlden and so on?

    Lägg upp er på hög så börjar jag kleta.. Drömmer
    Ett Nej är ett Ja så länge inte ordet rött kommer upp, men ketchup fungerar också
  • HäckHäxan
    Aynrand skrev 2011-04-26 14:51:42 följande:
    Om ni vill veta så var påskhelgen ganska lång med besök från släktingar och ingen sex som konsekvens...
    igår kväll sprutade jag en enorm mängd sperma efter 3 till 4 dagars återhållsamhet, det var härligt.
    Hade jag vetat att den skulle bli så stor hade jag sprutat i munnen på min kvinna...
    GRRrr
    Hoppas några av er blir lite hungriga...;)
    *törstiga menar du*

    Ett Nej är ett Ja så länge inte ordet rött kommer upp, men ketchup fungerar också
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-04-26 14:51:42 följande:
    Om ni vill veta så var påskhelgen ganska lång med besök från släktingar och ingen sex som konsekvens...
    igår kväll sprutade jag en enorm mängd sperma efter 3 till 4 dagars återhållsamhet, det var härligt.
    Hade jag vetat att den skulle bli så stor hade jag sprutat i munnen på min kvinna...
    GRRrr
    Hoppas några av er blir lite hungriga...;)
    Jag älskar när du delar med dig
    Så generös...
  • HäckHäxan
    Aynrand skrev 2011-04-26 14:59:42 följande:
    nå´t i den stil ja.....
    :D
    *är torr i halsen*

    Har du något drickbart att bjuda på???

    Oskyldig
    Ett Nej är ett Ja så länge inte ordet rött kommer upp, men ketchup fungerar också
Svar på tråden Sperma och mannens sprut