• Anonym (Fy fan!)

    Min sambo smaka på sitt finger efter han pillat sig i röven!

    Fy fan! Jag kom in i badrumet i går och då stod min sambo i duschen. Jag snegla lite på ha och fick då se att han pilla sig e rövern och sen stoppa fingret i munnen. Fy fan bara så jag och gick ut. Har inte sett han sen igår och vet inte riktigt vad jag ska göra. Ska jag dumpa han? Han äter ju bajs!!!

  • Svar på tråden Min sambo smaka på sitt finger efter han pillat sig i röven!
  • Dimes

    Wtf...?

    Njae, du behöver inte dumpa honom, men du kan ju fråga han om det smakade gott och om han brukar vara så här äcklig ofta? 

  • annawestergren

    Jag har svårt för visa saker alltså och det man inte klarar av att leva med ska man inte heller göra... Hade det varit jag så hade jag dragit!

  • Tom Araya
    Sannive skrev 2011-05-06 00:43:56 följande:
    Tja, en del gillar att slicka varandra i röven .. Ingen större skillnad.
    Eh....jo.
    Har du provat att få in tungan så långt som du kan få in ett finger?

    Folk som hänger upp sig på hygienen och tycker det är äckligt med en tunga i örat, naveln eller baken eller oralsex överhuvudtaget verkar inte tänka sig för.
    Det du inte kommer åt med tvål och vatten kommer inte tungan åt heller.

    Sedan om man gillar det eller inte av andra orsker är en annan sak.Solig
  • Tom Araya
    annawestergren skrev 2011-05-06 00:47:19 följande:
    Jag har svårt för visa saker alltså och det man inte klarar av att leva med ska man inte heller göra... Hade det varit jag så hade jag dragit!
    Håller med. Där är gränsen definitivt passerad för min del och jag skulle äcklas av personen ifråga.
    Solig
  • annawestergren
    Tom Araya skrev 2011-05-06 02:26:54 följande:
    Håller med. Där är gränsen definitivt passerad för min del och jag skulle äcklas av personen ifråga.
    Solig
    Eeh ja! Jag mår illa bara av att veta att det finns folk som tycker om det! Tänk att pussa/kyssa den människan sen - skulle bara känna bajs liksom! När det går bort! Hahaha dårar det finns. 

    Snart kanske han vill att hon ska bajsa på honom typ?! 
  • Anonym (blä)
    Anonym (Fy fan!) skrev 2011-05-05 23:48:17 följande:

    Fy fan! Jag kom in i badrumet i går och då stod min sambo i duschen. Jag snegla lite på ha och fick då se att han pilla sig e rövern och sen stoppa fingret i munnen. Fy fan bara så jag och gick ut. Har inte sett han sen igår och vet inte riktigt vad jag ska göra. Ska jag dumpa han? Han äter ju bajs!!!


    fy fasen vad ääckligt
Svar på tråden Min sambo smaka på sitt finger efter han pillat sig i röven!