• faceprimer

    Vi som väntar marsbebis 2012 :-)

    Här är tråden för oss som väntar tillökning runt/i mars 2012.
    Här kan vi följas åt och peppa, stötta, prata, och diskutera med varandra om allt vad det innebär att vara gravid och vänta barn.

    Själv plussade jag idag, 4/7-2011

    Häng på!

    Kram {#emotions_dlg.flower}

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 23:53

    Då listan har blivit så pass lång (vilket betyder att det är många som plussat! ) Så har det kommit in tips att vi har en tråd för listan, och en för diskussion. Vilket jag nu har skapat:
    Här är tråden för listan: www.familjeliv.se/Forum-2-113/m59919507.html
    Och denna tråd fortsätter som diskussionstråd Kram

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-12 18:05
    Fick tips om att ha en bildtråd och självklart håller jag med! Här har ni bildtråden: www.familjeliv.se/Forum-2-113/m59946875.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 10:20
    Fortsättningstråd för när bebisarna har kommit ut till världen:
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m62965812.html

  • Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
  • milamila

    Stackars lillaknytet! Jag förstår exakt vad du menar tyvärr...inte med drickande men med bortsovande!
    Jag minns bara att du friade till din sambo 14 feb?!?

  • milamila

    Du måste väl mena mars?!
    Stackare, jag vet hur det är! Inte alls lätt! Speciellt när du har 2 småttingar, jag har haft sovmorgon bara när min mamma var och hälsade på! Och E.pappa är pappa när det passar honom tyvärr. Vi har iof separerat, inget jag skryter med..de närmaste vänner vet, och det är skitsvårt att vara ensam. Men just nu så måste jag prioritera henne och mig framför våra bråk. Det kanske blir bra nån dag men småbarnstiden kommer inte tillbaka och det tänker jag njuta av!

  • lillaknytet

    Jag blir galen!!
    Kommer ni ihåg sambons drickande ihop med hockeyn..
    Självklart så torskade Dif hockeyn idag, så han har fått i sig ett 6pack 3,5 + två stark öl samt vin till maten och nu sitter han och tittar på film (skithögt) precis vid barnens sovrum.. Han bryr sig inte ett skit om nån annan än han själv just nu.. Är så JÄVLA FÖRBANNAD just nu så jag håller på att koka.

    Jag orkar fan inte mkt mer snart, fan :(

  • milamila

    Det gäller väl att prata med han när han är nykter!
    Stackars dig, det är aldrig lätt! Hoppas ni kan reda ut det...drickande är livsfarlig, hatar att såna beroendeframkallande medel krossar familjer! Borde inte finnas alls
    Kram

  • Chetti
    lillaknytet skrev 2012-10-03 22:58:05 följande:
    Jag blir galen!!
    Kommer ni ihåg sambons drickande ihop med hockeyn..
    Självklart så torskade Dif hockeyn idag, så han har fått i sig ett 6pack 3,5 + två stark öl samt vin till maten och nu sitter han och tittar på film (skithögt) precis vid barnens sovrum.. Han bryr sig inte ett skit om nån annan än han själv just nu.. Är så JÄVLA FÖRBANNAD just nu så jag håller på att koka.

    Jag orkar fan inte mkt mer snart, fan :(

    Sådär kan ni inte ha det! Ni måste få hjälp. Han måste inse att han gör fel och måste ha hjälp med sitt drickande.

    Stora kramar till dig och flickorna!
    blääääääääääää
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-)