• faceprimer

    Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

    Hej kära vänner!
    Nu har vi en diskussiontråd, en list-tråd, och nu en bild tråd.

    Kan ju vara allt från bilder på bebiskläder, Ultra ljud, magar, etc 

    Kram  {#emotions_dlg.flower}

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-14 19:15
    Länk till diskussionstråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m59819696.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-25 22:34
    Här är fortsättningstråden där vi kan fortsätta prata när bebisarna kommit ut www.familjeliv.se/Forum-11-228/m62965812.html

  • Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD
  • Chokladälskaren
    Lillis2012 skrev 2011-07-31 19:40:20 följande:

     


    här kommer en bild på en VÄLDIGT svullen mage!! Oskyldig
    Åhh ni har så fina magar allihopa. Min ser bara "fet" ut. Inte alls snyggt att ta bild på det och lägga upp det här. Men det kommer säkert sen när bebisen börjar ta mer plats och det blir en mer riktig bebismageSolig
  • Lillis2012
    Imagine this skrev 2011-07-31 19:46:01 följande:
    Lillis- är du säker på att det bara är en och bara v. 7!? Men ett ul ljuger ju inte!
    Nä säker på att det bara är en är jag ju inte jag har inte gjort nåt UL/VUL men jag känner inte min livmoder utan bara svullen sen var det ju så nyligt jag var gravid! Dock tycker jag ju mest det är pinsamt eftersom man "bara" är i v8 (går in i v8 i morrn!) Än har ingen frågat vilken vecka jag är i bara sagt grattis men folk skulle ju titta konstigt på en om man sa att man bara gått så "kort"
  • Imagine this

    Lillis- såg fel, var chokladälskaren som skrev att hon gjort vul - sorry! Men alla har vi olika magar och magen kan VERKLIGEN se svullen ut ibland. Eller så har du med flera i mahen

  • micksaan

    Innan vi blev gravid med dottern hade faktiskt även jag samlat på mig en hel del bebiskläder. I flera år, innan jag ens träffade sambon kunde jag köpa enstaka plagg då och då och lägga undan i en låda för framtida bruk. Så när vi var gravid behövde vi inte köpa några kläder, blev bara något enstaka plagg för att det kändes mer verkligt då. Hade då köpt i både storlek 56 och 62 så hade väl ändå en helt okej garderob. Även småsaker som bomullsfiltar, vagnsleksak, speldosa osv hade jag hittat.

    Tycker också att man kan köpa fast det är tidigt. Jag menar, tror ju ingen går ut redan nu och handlar ALLT såsom vagn, säng osv. Men ett plagg hit eller dit. Vi väntar som sagt smått, inte missfall. Och jag tror också att sorgen inte blir större bara för att man handlat grejer.

  • Nippertippan
    Lillis2012 skrev 2011-07-31 19:40:20 följande:

     


    här kommer en bild på en VÄLDIGT svullen mage!! Oskyldig
    Jisses, kan du ha dina vanliga kläder?
    Jag har problem att knäppa mina redan och jag är inte i närheten av din fina mage. 

    Funderar på att beställa ett sånt förlängningsband till byxorna någon som har provat det? 
  • faceprimer


    Fortsätter att vara svullen.... börjar dock vänja mig mer o mer med magen, haha. Undra hur stor jag kommer vara när det väl är bebismagen som börjar växa .... Längtar dock
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD