• faceprimer

    Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

    Hej kära vänner!
    Nu har vi en diskussiontråd, en list-tråd, och nu en bild tråd.

    Kan ju vara allt från bilder på bebiskläder, Ultra ljud, magar, etc 

    Kram  {#emotions_dlg.flower}

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-14 19:15
    Länk till diskussionstråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m59819696.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-25 22:34
    Här är fortsättningstråden där vi kan fortsätta prata när bebisarna kommit ut www.familjeliv.se/Forum-11-228/m62965812.html

  • Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD
  • Scorpio

    Slänger in några bilder jag också nu när jag äntligen sitter vid datorn Glad
    En jämförelse, ej gravid och gravid, jag tycker det har hänt mycket! Nu är inte svullnaden kvar heller, magen är sådär! Skäms




    v 13 (12+1): 




    Vi gjorde det offentligt på facebook i helgen, och det var en hel del som skrev att de redan hade fattat det men inte vågat fråga! Jag som verkligen har försökt att dölja! Skrattande


  • faceprimer
    Scorpio skrev 2011-08-30 12:51:41 följande:
    Slänger in några bilder jag också nu när jag äntligen sitter vid datorn Glad
    En jämförelse, ej gravid och gravid, jag tycker det har hänt mycket! Nu är inte svullnaden kvar heller, magen är sådär! Skäms

    v 13 (12+1): 


    Vi gjorde det offentligt på facebook i helgen, och det var en hel del som skrev att de redan hade fattat det men inte vågat fråga! Jag som verkligen har försökt att dölja! Skrattande


     


    Så fin mage du har ser ut ungefär som min, men jag var inte lika smal som du innan så antar att de är mycket svullnad kvar på mig... eller så kommer svullnaden inte försvinna utan bara ersättas av bebismagen
    Men jättefin mage, så mysigt
    Vi kommer vänta med att gå ut med det på facebook bland annat, planerar att börja berätta ordentligt efter första ultraljudet som är på måndag
  • Evelinas

    Ett tips är att köpa sånna här bodysar som man knäpper i sidorna. På så sätt behöver man inte dra den över huvudet på bebisen vilket många av mina kompisar upplevde som jobbigt när deras barn var små. Inte jobbigt när barnet var lugn men dom gånger barnet skrek och var ledsen så blev det liksom värre av att dra en body över huvudet på dom, påklädning av en liten skrikande bebis är tydligen inte så lätt Flört. Jag ska definitivt köpa såna så kanske det underlättar lite ialla fall.
  • Scorpio
    faceprimer skrev 2011-08-30 12:55:37 följande:
    Så fin mage du har ser ut ungefär som min, men jag var inte lika smal som du innan så antar att de är mycket svullnad kvar på mig... eller så kommer svullnaden inte försvinna utan bara ersättas av bebismagen
    Men jättefin mage, så mysigt
    Vi kommer vänta med att gå ut med det på facebook bland annat, planerar att börja berätta ordentligt efter första ultraljudet som är på måndag
    Tack! =) Ja, min svullnad byttes bara ut mot en mage längre ner, blev aldrig "normalformad" igen efter den värsta svullnaden! 

    Vi hade redan berättat för alla "berörda", så vi bestämde oss för att gå ut med det eftersom det hade börjat gått rykten osv. Vi ville hinna före att folk fick veta det från andra. mkt roligare att berätta själv =) Men hade vi kunnat bestämma så hade vi hållit det hemligt några veckor till iallafall! 

    Åh, vad mys med UL! =) Vi har vårt RUL 14 okt, lååång väntan! 
  • micksaan
    Scorpio skrev 2011-08-30 12:54:08 följande:
    Slänger in en bild på de fina Lundmyrkläderna vi köpte jättebilligt på Lager 157 i lördags =) Dom har webbshop också, bara så ni vet! ;)

     


    Vad fina! Har en del lundmyr kläder sen dottern, men den där stjärnpjymasen kanske jag nästan måste beställa.
  • Scorpio
    micksaan skrev 2011-08-30 13:10:45 följande:
    Vad fina! Har en del lundmyr kläder sen dottern, men den där stjärnpjymasen kanske jag nästan måste beställa.
    Haha ja, jag var bara tvungen att ha de kläderna med stjärnorna på! Jag är galen i stjärnor! ;D
    Tror pyjamasen bara kostade 150 kr, och bodysarna 100 kr =)
  • Scorpio
    Mmmbop skrev 2011-08-30 12:59:10 följande:
    Scorpio: Ja det var en kula ändå! Kul! Jag har absolut inte så där mycket =)
    Haha ja, det har ju blivit det! Jag trodde inte det skulle gå så här snabbt faktisk! Även om det är bebismage eller svullomage så syns det ju klart och tydligt ändå ;P Så jag förstår ju om folk har börjat prata... hehe!
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD