• faceprimer

    Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

    Hej kära vänner!
    Nu har vi en diskussiontråd, en list-tråd, och nu en bild tråd.

    Kan ju vara allt från bilder på bebiskläder, Ultra ljud, magar, etc 

    Kram  {#emotions_dlg.flower}

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-14 19:15
    Länk till diskussionstråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m59819696.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-25 22:34
    Här är fortsättningstråden där vi kan fortsätta prata när bebisarna kommit ut www.familjeliv.se/Forum-11-228/m62965812.html

  • Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD
  • Sofiiem


    Vecka 14  (13+4)

    Det börjat puta från alla håll och kanter nu :O   Magen syns verkligen nu, på ett annat sätt än innan! Tuttarna sprängs och rumpan ska vi inte tala om!  ändå har jag "bara" gått upp 2 kg än :/     
    Live, Love and Laugh!
  • Nikis
    851203 skrev 2011-08-31 10:41:40 följande:

    Finns det någon som bor i stockholm swom kanske skulle vilja ses ? En egen mammaträff..


     


    Jag bor i sthlm :) Eller ja utanför, hehe tar en halvtimme in med pendeln :) Skulle va kul att träffa fler blivande mammisar :)
  • micksaan

    7 veckor sedan...



    Idag....


    Och en jämförelsebild med förra graviditeten i ungefär samma tid som nu...


    Händer väl inte så mycket. Jag fick aldrig någon jättekula förra gången (trots 35 kg). Tror min livmoder ligger ganska långt bak mot ryggen så jag blev mest bred. Antar det blir lika denna gången. 
  • enlitenbitkaka


    Vår lilla kotte! En målvakt hävdar daddy-to-be Huvudet till höger, benen som är böjda till vänster och en hand som sticker upp över magen. Vecka 10+5 enligt mig och 10+6 enligt UL så stämmer perfekt
    Änglamamma till lilla Hedvig 22/3-11 ♥ Bloggar på enlitenbitkaka.blogspot.com/
  • LadyA01

    Luscious: hurra, vad underbart!! :) vilken fin bild, ser ut som ul utanpå magen?

Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD