• faceprimer

    Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

    Hej kära vänner!
    Nu har vi en diskussiontråd, en list-tråd, och nu en bild tråd.

    Kan ju vara allt från bilder på bebiskläder, Ultra ljud, magar, etc 

    Kram  {#emotions_dlg.flower}

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-14 19:15
    Länk till diskussionstråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m59819696.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-25 22:34
    Här är fortsättningstråden där vi kan fortsätta prata när bebisarna kommit ut www.familjeliv.se/Forum-11-228/m62965812.html

  • Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD
  • MammasSötnosar

    Här är en V.21 bild :)



    Tycker magen växer som ogräs, mannen min också :)
    ♥Liam - 30/6-06 ~ Bebis Nr.2 - 3/3/12♥
  • Mmmbop

    Växer mannen som ogräs? Är han inte färdigvuxen han? (sorry, kunde inte låta bli =) Underbar felsyftning bara!)

  • MammasSötnosar
    Mmmbop skrev 2011-10-17 12:56:18 följande:
    Växer mannen som ogräs? Är han inte färdigvuxen han? (sorry, kunde inte låta bli =) Underbar felsyftning bara!)
    Haha ja, han börjar få lite mage med så det skulle man kunna säga ;)
    Fast det va ju inte riktigt det jag menade :) Folk som inte har träffat mig på 1 vecka eller 2 tycker också att man ser stor skillnad, speciellt om jag har tajta kläder på mig :)
    ♥Liam - 30/6-06 ~ Bebis Nr.2 - 3/3/12♥
  • Mmmbop
    MammasSötnosar skrev 2011-10-17 13:00:35 följande:
    Haha ja, han börjar få lite mage med så det skulle man kunna säga ;)
    Fast det va ju inte riktigt det jag menade :) Folk som inte har träffat mig på 1 vecka eller 2 tycker också att man ser stor skillnad, speciellt om jag har tajta kläder på mig :)
    =) Jo, jag förstod det, men det var lite roligt bara!

    Nu syns min om jag klär mig i tajta kläder, men annars är den väldigt diskret. Din är lite mer en fin gravidbula =)
  • ZebraMyran

    Köpte idag detta babygymmet, i nyskick, för 200kr: 



    kunde inte låta bli att slå till när jag såg det, för nypriset är omkring 600kr & babygymmet är så söttGlad
  • Chokladälskaren

    Jag blir så avundsjuk på er alla som fick så bra ulbilder och att man ser att det är mycket fostervatten runt barnet. Tyvärr så blev mina bilder skitdåliga och bebisen har alldeles för lite vatten att röra sig i så bara det är ett orosmoment just nuRynkar på näsan.

    Nu vägde iof bebisen 260 gram vilket verkar vara ganska mycket om man nu ska läsa på andra sidor om hur mycket dem ska väga i vecka 19 men har det dåligt med fostervatten så blir den tillväxthämmad och det är ju aldrig bra.

  • micksaan

    Fint bebisgym. Jag är också på jakt efter något fint på blocket. Får se vad det blir i slutändan.

    Pingu är ju så färgglatt men upplevde liggdelen som "trång" (den är ej formad som en cirkel) när vi lånade den hos en kompis med Saga. Hon blev så arg när kanterna tog emot när hon började lära sig vända sig. 

  • Scorpio

    Chokladälskaren: jag är också lite bitter för att våra bilder inte blev så bra... :/ sa dom att det är för lite fostervatten eller är det något ni sett själva? Håller tummen för att det ska utveckla sig bra ändå! :)

Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD