• faceprimer

    Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

    Hej kära vänner!
    Nu har vi en diskussiontråd, en list-tråd, och nu en bild tråd.

    Kan ju vara allt från bilder på bebiskläder, Ultra ljud, magar, etc 

    Kram  {#emotions_dlg.flower}

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-14 19:15
    Länk till diskussionstråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m59819696.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-25 22:34
    Här är fortsättningstråden där vi kan fortsätta prata när bebisarna kommit ut www.familjeliv.se/Forum-11-228/m62965812.html

  • Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD
  • emiiiily

    En sån till vagnen har Lucas en likadan. :) men nu sitter den på tavellisten över hans säng och ibland vill han ha den i sängen. :)

  • viplanerar09
    emiiiily skrev 2011-12-14 10:33:03 följande:
    En sån till vagnen har Lucas en likadan. :) men nu sitter den på tavellisten över hans säng och ibland vill han ha den i sängen. :)
    Dem är så otroligt gulliga Glad 
  • camamill

    jag gjorde en till min dotter, en med namn insytt haha, dyrt, men hon har aldrig använt den :)
    m,en de är fina attha i vagnen alla fall, och gulliga!

  • viplanerar09
    camamill skrev 2011-12-14 12:01:33 följande:
    jag gjorde en till min dotter, en med namn insytt haha, dyrt, men hon har aldrig använt den :)
    m,en de är fina attha i vagnen alla fall, och gulliga!
    Det är svårt att veta vad de små gillar. Var mycket ondögit som man köpte men samtigit kan han ha gillat de. Babygymet och hoppgungan är oanvända.
  • Kelli

    Jämförde bilder idag, det syns lite skillnad!
    Sista bilden är tagen idag!


  • Ellieott

    Evilem: jag har läckt sen vecka 17. Blir bara värre och värre. Jättejobbigt på nätterna. Vill inte sova med bh. Nu har jag en handduk i sängen som jag försöker lägga på nåt bra sätt för att slippa vakna i pölar..

  • MamaNikita
    Ellieott skrev 2011-12-14 14:44:07 följande:
    Evilem: jag har läckt sen vecka 17. Blir bara värre och värre. Jättejobbigt på nätterna. Vill inte sova med bh. Nu har jag en handduk i sängen som jag försöker lägga på nåt bra sätt för att slippa vakna i pölar..
    usch. jag läckte oxå innan tidigt men så slutde det upp kom bara om man tryckte lätt men nu forsar det helt sjukt. med min son va de oxå så men tidigt o höll på hela tiden. så äckligt. man får ha bh dygnet runt med sånna inlägg o ja som du säger sova med handduk. kan de inte bara ta o komma när de är dax?? :)
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD