• faceprimer

    Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

    Hej kära vänner!
    Nu har vi en diskussiontråd, en list-tråd, och nu en bild tråd.

    Kan ju vara allt från bilder på bebiskläder, Ultra ljud, magar, etc 

    Kram  {#emotions_dlg.flower}

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-14 19:15
    Länk till diskussionstråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m59819696.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-25 22:34
    Här är fortsättningstråden där vi kan fortsätta prata när bebisarna kommit ut www.familjeliv.se/Forum-11-228/m62965812.html

  • Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD
  • Bittersweet2012

    Hej tjejer!
    Nu tänkte jag gnälla lite.... Har planerat att fixa massa grejer under denna helgen, som städa i lägenheten, slänga allt som inte behövs o fixa mer plats till bebisens grejer, gå till barnaffär o köpa lite saker på rea, köpa väska som ska packas till BB... Men istället vaknar jag med jätteont i halsen o känner mig jättesvag i kroppen Typiskt! î?

  • Nippertippan

    Vill visa upp gårdagens projekt...
    En amningskudde som jag sydde på flärpar på också som man kan lägga barnet på som en "babysitter". Man kan också använda banden när den ska lära sig sitta... Blev helnöjd.
    Upptäckte igår i soffan att den är super bra att ha benen på då den inte sackar ihop som kuddarna.


    Funktion 1.


    Funktion 2.


     


    Lite inhandlade kläder samt present det blåa till höger.


    Lite mer handlat. På pyjamasen står det stinky i rumpan med, så sööööt.

  • Nikis
    StugFrugan89 skrev 2012-01-06 00:48:32 följande:
    jag tänkte rent spontant;
    det ser ut som harry potters ärr :)

    Min mage har också sjunkt en del!! ( v29) kanske har att göra med att man e omföderska? :-/ att den sjunker tidigare?
    hahahaha de där med ärret tänkte jag oxå på Harry ;) men jag sket i att skriva de :) hahaha
  • Ellieott

    Bitter Sweet: åh nej stackare! Så typiskt när det är långhelg! Jag "passade på" att bli magsjuk helgen innan julafton. Tänk att det alltid blir så dålig timing.

    Ta det lugnt och vila, du hinner nog fixa allt tids nog

  • micksaan

    Stinky kommer från Lindex. vi har också en åt bebisen samt dottern som har en i storlek 86 just nu. :) Så söt!

  • Marielle85

    Kan man bara lägga in bilder via datorn i tråden eller funkar det direkt från mobilen? I så fall hur?!

  • Cute Baby

    Hej alla! 

    vill gärna hänga med här om det är okej ?=)

    har bf 2 mars är i vecka 32 nu.

     

Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD