• ohbaby

    Syjunta för gravida!

    Det här är en tråd där vi kan dela med oss av olika sy-/stick-/virk-/pyssel-projekt för oss och våra kommande bebisar!

    Lägg in bild och beskrivning eller länk till beskrivning på sånt du gör/gjort eller vill tipsa om!

    Finns ju mängder av roliga grejer att göra bara för skojs skull men också som sparar oss en del pengar:)

     

  • Svar på tråden Syjunta för gravida!
  • tulip79

    Sydde först ett par bebisbyxor och kompletterade med ett par till storebror! De små blev så söta, måste bara sy fler i den modellen .


  • evelayna

    hej!

    är det någon som sytt en skötväska som vill dela av sig med måttena som användes? (djup, bredd, höjd).
    har hittat ett bra mönster men vet inte om den blir för liten.

  • katja1

    Åh jag blir så sur. Har sökt överallt i min stad efter ottobre 1/2011 tror jag det är, med haremsbyxor till bebis. Men ingen av sybutikerna har ottobre! Inte bibblan heller. På nätet hittar jag bara mönster som är kjol+muddar och ihopsytt i grenen. Vill ha med byxben. Vet någon var det finns? Eller kan sälja o posta mönstret åt mig? Skulle bli så tacksam!

  • tulip79
    katja1 skrev 2013-11-27 12:06:18 följande:
    Åh jag blir så sur. Har sökt överallt i min stad efter ottobre 1/2011 tror jag det är, med haremsbyxor till bebis. Men ingen av sybutikerna har ottobre! Inte bibblan heller. På nätet hittar jag bara mönster som är kjol+muddar och ihopsytt i grenen. Vill ha med byxben. Vet någon var det finns? Eller kan sälja o posta mönstret åt mig? Skulle bli så tacksam!
    Jag hittade mönstret på en engelskspråkig sida med tutorials, här är länken:

    http://thealisonshow.com/2013/05/tiny-harem-pants-sewing-pattern.html ! 

  • katja1

    Åh dom var fina! Ska nog klara fixa om mönstret så de passar mina 6 månaders! Tuuuusen tack!!!

  • AnnaGreta 378

    Hänger kvar trots att bebisen kom för 5 månader sedan. Glad
    Vilka fina saker ni syr!
    Är det någon som sytt en trasdocka? Tänkte göra en till julklapp.

Svar på tråden Syjunta för gravida!