• Anonym (Hopplös:))

    Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

    Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

    Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

    Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

    Kom igen! Gör mig sällskap!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

    EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

    Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

  • Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Ernst Hugo
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-27 01:34:56 följande:

    Du får väl ställa dig i ett hörn och låtsas att du inte tillhör gruppen. ha ha

    Men tänk dig också att du vill gå ut en kväll och inte vill göra det själv, vill se en bio men vill inte göra det själv, vill spela badminton en dag och alla dina polare är upptagna - då har du bra alternativ här.  

    Kanske helknäppt att outa här, men jag får sällan eller aldrig sådana behov. Gillar iofs badminton *L*
    Come on katten - det svänger ju...
  • Anonym (Mia)
    Ernst Hugo skrev 2011-07-27 01:40:53 följande:

    Kanske helknäppt att outa här, men jag får sällan eller aldrig sådana behov. Gillar iofs badminton *L*

    Då får du väl anmäla dig till en vin- eller matlagningskurs eller monopol-spelarkväll eller också så skapar du helt enkelt någon aktivitet som du själv gillar och får med dig andra på den. Spetsknyppling kanske.
  • Ernst Hugo
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-27 01:44:46 följande:

    Då får du väl anmäla dig till en vin- eller matlagningskurs eller monopol-spelarkväll eller också så skapar du helt enkelt någon aktivitet som du själv gillar och får med dig andra på den. Spetsknyppling kanske.

    Vi-som-vill-prata-om-Sten-Bromans-klädkollektion

    Tror du jag blir attraktiv och får många vänner?  

    Förlåt TS - jag är tramsig nu igen och skall genast lägga mig o sova - skall bättra mig Solig  
    Come on katten - det svänger ju...
  • Baginbox
    Anonym skrev 2011-07-27 01:20:30 följande:
    20 år och 2 barn. Kört...
    Kört? Du är ju drömmen. Fortfarande ung men grovjobbet klart :) Finns det sedan några pappadagar kvar på barnen så är du ju en vinstlott. Dig skulle jag träffat för 25 år sen ;)

    Seriöst, varför skulle det vara kört menar du?
  • Morriiss
    Anonym skrev 2011-07-27 01:20:30 följande:
    20 år och 2 barn. Kört...

    Neeej inte kört alls... du är bara i början av livet
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-27 01:28:43 följande:

    Nej då. Tänk på mig som är 44 och tre-barnsmorsa. Där snackar vi kört.

    Det är inte alls kört... det finns 1 för alla!

    Jag är 34 o har 3 barn... när jag blev singel efter nr 3 så va jag säker på att INGEN ville ha mig... med 3 barn. Tror inte att barn eg är något hinder... hindret ligger isf någon annanstans.... som ex han har inga barn o vill gärna ha ett mindre fotbollslag....   han har redan själv 3 barn o ihop blir det ju... 6!!!!! barn... o tänk om hon vill ha fler??? el han vill ha fler????

    Alla är inte stöpta i samma form (vilket är en jäkla tur) alla har olika syn på familjebilden!

    Jag operera bort min livmoder för lite mer än 1 år sen för att aldrig mer behöva ha diskussionen om hurvida man ska ha fler barn el ej.... för att jag aldrig mer ska behöva tänka tanken o bli osäker.... för att inga "misstag" ska råka hända.... man vet precis var man står.... o killen man träffar vet det då oxå helt säkert!
    Mitt bästa o klokaste beslut på flera år... skratt         
      
  • Morriiss

    Herre min jävlar................. kan inte fatta att jag precis gjorde en sida på HP *rädd*

  • Anonym (Mia)
    Morriiss skrev 2011-07-27 09:26:17 följande:
    Herre min jävlar................. kan inte fatta att jag precis gjorde en sida på HP *rädd*



    It will all be fine! Snart tänker du inte på det utan det ingår i din dagliga rutin.  
  • Morriiss
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-27 09:38:40 följande:



    It will all be fine! Snart tänker du inte på det utan det ingår i din dagliga rutin.  

    I know.... been there done that *ryser*
  • Anonym (Hopplös:))

    Godmorgon mina solstrålar!

    Hoppas ni sovit gott.
    Jag då, är fortf plågad över att han inte hörde av sig igen. Känner mig korkad.

  • Anonym (Mia)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-07-27 10:30:08 följande:
    Godmorgon mina solstrålar!

    Hoppas ni sovit gott.
    Jag då, är fortf plågad över att han inte hörde av sig igen. Känner mig korkad.

    Det är han som är korkad!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!