• Anonym (Hopplös:))

    Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

    Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

    Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

    Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

    Kom igen! Gör mig sällskap!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

    EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

    Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

  • Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (Sa)
    Smecker skrev 2011-11-17 14:56:22 följande:
    Det värsta är att det faktiskt funkar. En kompis till mig hade bild på sin Porsche och sin stora fina lägenhen, satan vad tjejer som svarade.. men tjejer är inte så ytliga va, det är ju insidan som räknas. Hel- eller halvläder i Porschen, liksom   
    beror väl på vad det är för brud.. Vissa kanske inte söker kärlek direkt..
  • Smecker
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-17 15:54:10 följande:
    en SÅN sak skulle kanske fungera.. på bollen och du, menar jag.. hjärtan och hjärnor ska helst sitta kvar där dom sitter.. en CT kanske?
    Bollen? CT funkar säkert för de som är insatta
  • Smecker
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-17 15:56:05 följande:
    beror väl på vad det är för brud.. Vissa kanske inte söker kärlek direkt..
    Nej vissa verkar ha inställningen att bara de får åka Porsche och bo i fin vindslägenhet så kan de tänka sig att lägga upp sig. Tack och lov är alla olika, det finns någon för alla sorter.
  • Anonym (Färsking!)
    Smecker skrev 2011-11-17 16:07:10 följande:
    Nej vissa verkar ha inställningen att bara de får åka Porsche och bo i fin vindslägenhet så kan de tänka sig att lägga upp sig. Tack och lov är alla olika, det finns någon för alla sorter.

    Hörde jag porsche?

  • Anonym (Sa)

    CT eller snarare PET/CET är nog det som skulle behövas: en.wikipedia.org/wiki/X-ray_computed_tomography

    fast då krävs förstås förmåga att tolka bilderna också..

    Vet inte hur man lägger ni en bild, men här är ett exempel. :

    en.wikipedia.org/wiki/File:PETscan.png

    Och yes, jag är superNÖRD när det gäller det.. men tänkte bara tipsa så du slipper skära upp dig själv bara för att visa insidan menar jag..   (dålig humor har jag också)

  • Anonym (Sa)
    Smecker skrev 2011-11-17 16:07:10 följande:
    Nej vissa verkar ha inställningen att bara de får åka Porsche och bo i fin vindslägenhet så kan de tänka sig att lägga upp sig. Tack och lov är alla olika, det finns någon för alla sorter.
    ja, är ju en fri värld.. och om några nöjer sig med mindre än kärlek, så.. kanske mest synd om dom.. (eller så är det jag som är puckad... vad vet jag.. obotlig romantiker iaf..)
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-17 16:15:02 följande:
    ja, är ju en fri värld.. och om några nöjer sig med mindre än kärlek, så.. kanske mest synd om dom.. (eller så är det jag som är puckad... vad vet jag.. obotlig romantiker iaf..)

    Haha jag är nöjd om jag har någon som gillar mig och som tycker om att bli kliad på ryggen Tungan ute eller ja jag ska ju tycka om den med men dte kanske var underförstått
  • Nicke
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-17 16:20:29 följande:
    Haha jag är nöjd om jag har någon som gillar mig och som tycker om att bli kliad på ryggen Tungan ute eller ja jag ska ju tycka om den med men dte kanske var underförstått
    Tycker om att bli? Eh, ok, jag tingar dig!
  • Smecker
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-17 16:14:04 följande:
    CT eller snarare PET/CET är nog det som skulle behövas: en.wikipedia.org/wiki/X-ray_computed_tomograp...

    fast då krävs förstås förmåga att tolka bilderna också..

    Vet inte hur man lägger ni en bild, men här är ett exempel. :

    en.wikipedia.org/wiki/File:PETscan.png

    Och yes, jag är superNÖRD när det gäller det.. men tänkte bara tipsa så du slipper skära upp dig själv bara för att visa insidan menar jag..   (dålig humor har jag också)
    Jag har svårt att motivera en PET/CT om det enbart är för en anatomisk översikt, i så fall duger en CT thorax och en CT skalle mer än väl. Om det däremot behövs funktionsbilder är det en annan femma. Och en total stråldos på 5-9 mSv för att få skrytbilder.. vad tror du SSM säger om det?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!