• skmi

    Hjälp! Förslag på födelsedagspresent till pojkvännen!

    Jag undrar om det är någon som har något bra förslag jag kan ge i present till pojkvännen min?

    *Han är i 20 års åldern. 
    *Han är inte intresserad av datorspel och liknande
    *Ingen parfym

    Tacck!! 

  • Svar på tråden Hjälp! Förslag på födelsedagspresent till pojkvännen!
  • MayasMamma08

    Jag skulle också vilja ha lite tips för min pojkvän som också är i 20års åldern fyller snart

  • skmi
    LisenÅ skrev 2011-08-04 11:43:01 följande:
    ´Hur mycket pengar vill du lägga då?
    Det bror såklart på vad det är..Det spelar ingen roll, låt eran fantasi flöda eller vad ni skulle köpt..:)
  • skmi
    MayasMamma08 skrev 2011-08-04 11:49:18 följande:
    Jag skulle också vilja ha lite tips för min pojkvän som också är i 20års åldern fyller snart
    Ja visst är det svårt.. Har du några ideer såhär långt? 
    Min kille har nästan allt man kan tänkas sig, så himla svårt tycker jag..  
  • IngvarIsbjorn

    Har han något särskilt intresse? Min sambo lipar nästan av lycka om han får konsertbiljetter, skivor eller liknande. Eller biljetter till något idrottsevenemang...?


    Annars funkar ju alltid något klädesplagg, weekendresa (eller längre resa om man har det tätt), fin middag, rolig aktivitet som klättring, go-kart, åka luftballong eller vad man nu kan tänkas gilla.

      

  • zplocket

    om han har en iphone kanske han blir gla av att få en iphone radio/klocka du vet en sån man kan ställa iphonen i :P har sj tänkt o köpa något sådant te min karl hnär han fyller nästa vecka =)

  • MayasMamma08
    skmi skrev 2011-08-04 12:05:03 följande:
    Ja visst är det svårt.. Har du några ideer såhär långt? 
    Min kille har nästan allt man kan tänkas sig, så himla svårt tycker jag..  
    Ja, det har min också så det är jätte svårt.. han fyller år på måndag och jag har inte en enda ide för han har redan så mycket av allt.. hehe
  • singstar76

    www.liveit.se

    säljer upplevelser. Kostar lite men är bra att ge bort till personer som "har mycket saker".
    Sambon och svärfar fyllde 50 och 25 samma är så jag skickade iväg de på en whiskeyprovning för 2 pers. Mycket uppskattat.

  • Rullstolen

    Hejj!!!

    Jag hittade en sida där du kan slå in allt det du skrev!! Skitroligt att testa olika kombinationer.. Du får berätta om intresset hos personen, vilken relation ni ha.. Hur mycket pengar du ska lägga, vad det är för tillfälle... Jag hade ett dop som jag letade efter present på och hittade jättefint halsband där..

    Testa.. att hitta din födelsedagspresent till pojkvän här!

  • Elina Palmqvist

    Jag har samma problem. Min pojkvän fyller 22 nu på onsdag och jag har ingen aning om vad jag ska köpa till honom.

    Fick idén att köpa ett tatuerings presentkort, låter som en ganska bra idé just nu. Haha

  • felix le chat

    Allt är inte pengar och paket.

    Skulle rekomendera en upplevelsepresent !  Du kan säkert räkna ut någon
    trevlig liten överraskning på födelsedagen

Svar på tråden Hjälp! Förslag på födelsedagspresent till pojkvännen!