• Anonym (27åring)

    Jag vågar inte knulla

    Jag har en kompis som har sagt att han vill ha sex med mig, men jag är 27 år och oskuld. Jag vågar inte ha sex för jag är så rädd att han ska tycka att jag är äcklig och tjock. Jag har aldrig blivit antastad eller något sådant, jag har bara dåligt självförtroende. Jag vill, vill, vill verkligen ha sex med honom, men jag dör av tanken på att han ska se mig naken! Vi har redan gjort allt utan att penetrera, han naken jag med kläder på.

    Hur ska jag komma över det här? Jag får sån ångest att ibland tänker jag att jag bara ska lägga mig ner och säga åt honom att göra det han ska medans jag hållen för ögonen :( Det skulle han såklart aldrig gå med på för han är världens snällaste.

    Men jag tänker att han ska se min f*tta och typ slakna och inte kunna göra det ens...

    Någon mer som kännt såhär inför sex? Hur kommer man över det? Jag gråter för att jag hindrar mig själv från att göra något jag verkligen vill.

  • Svar på tråden Jag vågar inte knulla
  • Anonym (Släpp loss)
    lillajag92 skrev 2011-08-23 01:15:35 följande:

    Usch, har känt precis samma sak som du, men grejen är den att den enda som tycker att man är fet, osexig osv., faktiskt är en själv! Klart att du ska ha sex med honom om du vill, och om det skulle underlätta för dig kan ni ju alltid släcka alla lampor och tända lite ljus, skitmysigt! Han verkar jättekär i dig, och jag tror inte att någon är dum nog att dra därifrån p.g.a några extra kilon Flört KRAM


    Ne, han verkar gilla extra kilon ist. Sen kan man föreställa hur folk ser ut nakna även fast man har kläder på sig. Alla människor ser likadana ut typ. Bara att alla har olika former, storlekar och det gäller båda könen. Denna killen verkar vara intresserad av ditt utseende!
  • Anonym (27åring)

    Tack för alla snälla svar!  Solig

    En fråga bara, ni som tror att han är kär i mig? Alltså vi är bara kompisar även om jag skulle vilja mer. Men han har aldrig sagt eller hintat något om det så vi är bara vänner. Gör det någon skillnad i om jag borde ligga med honom eller inte? Skäms

  • Anonym
    Anonym (27åring) skrev 2011-08-23 15:15:13 följande:
    Tack för alla snälla svar!  Solig

    En fråga bara, ni som tror att han är kär i mig? Alltså vi är bara kompisar även om jag skulle vilja mer. Men han har aldrig sagt eller hintat något om det så vi är bara vänner. Gör det någon skillnad i om jag borde ligga med honom eller inte? Skäms
    Om du är intresserad av ett förhållande med honom, eventuellt, och inte vet om han är det skulle jag nog berätta det innan ni har sex, i alla fall eftersom det är första gången för dig.
    Jag tror att det är bra om man har koll på var man står känslomässigt innan man blir av med oskulden, särskilt när man dragit på det så länge som du gjort. Det är synd om första gången för med sig besvikelser efteråt. 

    Jag var också i din ålder när jag hade sex första gången och då hade jag det med en man som jag bara ville ha sex med. Vi var kompisar och jag var bekväm med honom men jag var också helt klar med att jag inte ville ha honom som pojkvän, jag ville bara få det gjort. 

    Ni verkar ju kunna prata om allt med varandra, en bra början, så berätta vad du känner TS! 
  • Anonym (Mandolin)
    Anonym (27åring) skrev 2011-08-23 15:15:13 följande:
    Tack för alla snälla svar!  Solig

    En fråga bara, ni som tror att han är kär i mig? Alltså vi är bara kompisar även om jag skulle vilja mer. Men han har aldrig sagt eller hintat något om det så vi är bara vänner. Gör det någon skillnad i om jag borde ligga med honom eller inte? Skäms
    Folk här har tolkat in att han är kär i dig men det finns inget som säger att det är så. Det måste du vara medveten om.

    Du kan också säga till honom att "jag är rädd att utveckla känslor om vi ligger med varandra, hur ser du på det?" MEN då riskerar du att han backar för att inte såra dig och då blir det inget sex. Du får fråga dig vad som är viktigast i det här läget.

    Eller kommer du vara olyckligt kär oavsett om ni ligger eller ej?

    Tror du att ni skulle bli KK eller bara göra det en gång?
  • Anonym (27åring)

    Jag sa till han för ett halvår sedan att vi inte borde ses mer för att jag var kär. Han sa ok, men här är vi idag i alla fall.... Vi kan inte hålla oss ifrån varandra. Det jobbiga är att jag inte har tid att att ha ett förhållande nu, flytta ihop osv, jag har eget företag precis nystartat och han har precis flyttat till nytt så ingen av oss fokuserar på "kärlek" just nu.

    Men jag vill ändå ha sex med honom, att han ska bli min första och att vi kan fortsätta ha sex efteråt och han har sagt att det är ok. Jag skulle inte vilja att han sa "jag vill va med dig nu flyttar vi ihop" osv.

    Gud vad jag klagar, vilket töntigt problem jag har. Nej jag ska nog säga till honom att vi bara gör det nu, jag orkar inte tänka mer!

  • Anonym (Mandolin)
    Anonym (27åring) skrev 2011-08-23 20:59:11 följande:
    Jag sa till han för ett halvår sedan att vi inte borde ses mer för att jag var kär. Han sa ok, men här är vi idag i alla fall.... Vi kan inte hålla oss ifrån varandra. Det jobbiga är att jag inte har tid att att ha ett förhållande nu, flytta ihop osv, jag har eget företag precis nystartat och han har precis flyttat till nytt så ingen av oss fokuserar på "kärlek" just nu.

    Men jag vill ändå ha sex med honom, att han ska bli min första och att vi kan fortsätta ha sex efteråt och han har sagt att det är ok. Jag skulle inte vilja att han sa "jag vill va med dig nu flyttar vi ihop" osv.

    Gud vad jag klagar, vilket töntigt problem jag har. Nej jag ska nog säga till honom att vi bara gör det nu, jag orkar inte tänka mer!
    Ja, kör på! Ha trevligt som vänner, lite sex om du gillar det och sen får man väl se.

    Känns som att det är lite av ett självändamål att få det gjort med en trevlig kille även om det inte är förhållande och här har du ju guldläge som flera har påpekat.
  • Anonym (27åring)
    Anonym (Mandolin) skrev 2011-08-23 22:16:00 följande:
    Ja, kör på! Ha trevligt som vänner, lite sex om du gillar det och sen får man väl se.

    Känns som att det är lite av ett självändamål att få det gjort med en trevlig kille även om det inte är förhållande och här har du ju guldläge som flera har påpekat.
    Ja precis så är det! Jag kan bara inte tro att han är så perfekt så jag dröjer på det för att få motsatsen bevisad så jag slipper. Men det händer ju aldrig, för han är nog tamigf-n helt perfekt!

    Jag ska ta tag i det här nu, jag återkommer haha
  • lilly2006

    *host host* det heter inte FET.. det heter EROTISKT MULLIG Flört


    *the only bitch you see in my eyes is your own reflection*
  • Tessan1980
    lilly2006 skrev 2011-08-23 22:44:32 följande:
    *host host* det heter inte FET.. det heter EROTISKT MULLIG Flört
    Ahhh den var bra!!! Den ska jag använda mig av!
  • Anonym (27åring)
    lilly2006 skrev 2011-08-23 22:44:32 följande:
    *host host* det heter inte FET.. det heter EROTISKT MULLIG Flört
Svar på tråden Jag vågar inte knulla