• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • EmmaW84
    Stinis83 skrev 2011-10-03 07:25:23 följande:
    Ntme, grattis! :)

    Akeroe: Har du bilder så kan vi låna ut våra ögon :) Men är det svagt på alla så borde du såklart vara gravid :) Blir det starkare streck?

    Först var de så svaga att de inte syntes på bild men de har blivit lite starkare. Håller tummarna ;)  Ska se om jag kan lägga upp ett par bilder om en stund.
  • pernilla och vildarna

    Världens roligaste tråd, måste jag säga Skrattande. Är inne och kollar varje dag!! Här kommer ett bidrag från mitt omfattande testgalleri *haha*. Taget i morse, är på BIM-6 (typ). Ser ju ett streck, men tycker det ser ganska färglöst ut, lr vad säger ni Flört..?


  • bojji07
    HeavyD skrev 2011-10-03 07:55:25 följande:

     


    Här kommer ett extremt svagt plus (tror jag). Wondo sticka, strecket kom direkt inom tiden och syns svagt men tydligt i verkligheten men sämre på bilden. Vad tror ni? 
    Jag vågar mig nog på att säga grattis! ser strecket tydligt och det är ju tidigt. Så såg mina streck ut på BIM -4
    Älskar mina barn ♂-91 ♂-07 ♀-09 & ♀ -11
  • bojji07
    pernilla och vildarna skrev 2011-10-03 09:06:58 följande:
    Världens roligaste tråd, måste jag säga Skrattande. Är inne och kollar varje dag!! Här kommer ett bidrag från mitt omfattande testgalleri *haha*. Taget i morse, är på BIM-6 (typ). Ser ju ett streck, men tycker det ser ganska färglöst ut, lr vad säger ni Flört..?

     


    Ser dessvärre inget
    Älskar mina barn ♂-91 ♂-07 ♀-09 & ♀ -11
  • Skrutt 83
    HeavyD skrev 2011-10-03 07:55:25 följande:


    Här kommer ett extremt svagt plus (tror jag). Wondo sticka, strecket kom direkt inom tiden och syns svagt men tydligt i verkligheten men sämre på bilden. Vad tror ni? 
    Ser absolut ett svagt streck! Du har fått en inneboende! Stort grattis!! KIka i mitt galleri så får du se hur svag min sticka var samtidigt som cb gav ett svagt men  väldigt tydligt plus!
    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Skrutt 83
    Ntme skrev 2011-10-03 06:06:51 följande:


    BIM -4
    Absolut plus!! Stort grattis! Mitt var ungefär lika svagt/starkt på äl+10 när jag väntade sonen och idag är han 2 år och 9 mån! =)
    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Knasten83


    hej tjejer!!

    Då kommer jag med en undran om spökstreck eller svagt plus!?
    Vi planerar inte barn just nu utan har en flicka på ett år som vi fick hjälp att tillverka så detta skulle komma som en chock isf!! En glad sådan.. barn är en välsignelse!!! ;)
  • Skrutt 83
    pernilla och vildarna skrev 2011-10-03 09:06:58 följande:
    Världens roligaste tråd, måste jag säga Skrattande. Är inne och kollar varje dag!! Här kommer ett bidrag från mitt omfattande testgalleri *haha*. Taget i morse, är på BIM-6 (typ). Ser ju ett streck, men tycker det ser ganska färglöst ut, lr vad säger ni Flört..?


    Något är ju absolut där!! Svårt som sagt att avgöra färgen men tror nog allt det är liiiiite rosa! =) Är ju så tidigt ännu! Jag tror på plus! =) Håller tummarna!
    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester