• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Choccolat
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-03 12:59:09 följande:
    det skulle jag kunna göra... men jag är inte hemma förrän efter 18 och då finns ju risken att det har gått ner igen... stegringen varar ju inte så länge.

    Vet inte om jag har några stickor kvar heller när jag tänker efter.. jag har typ 19 grav-tester men dem fyller ju ingen som helst funktion just nu *S*
    Okej.. då kanske det inte ger oss så mycket att gå på ändå... (Och jösses.. jag tänkte inte ens tanken att det var oförskämt av mig att be dig slösa test... sorry...)
  • EmmaW84
    Stinis83 skrev 2011-10-03 12:36:44 följande:
    Akeroe, du är utan tvekan gravid! Det är ju solklara plus :) Grattis!!

    =)
  • Skrutt 83
    Knasten83 skrev 2011-10-03 10:55:21 följande:
    Jag puffar lite för min bild! Inte fått ngt svar,... skulle gärna vilja att nån analyserade..
    Jag ser absolut något på ditt test, ser brett och blått ut också! När har du BIM? Hoppas så för din skull att det blir starkare redan om någon dag!
    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • HeidiiD

    Hej! 

    Jag har följt er sedan ni startade tråden, otroligt bra tråd!

    Tänkte hoppa in här om det var okej? Måste ha hjälp med att tyda mitt test :)

    Mvh 

  • HeidiiD


    detta är taget för ca 2 veckor sedan, så ska kila ner till apoteket strax och köpa mig ett nytt. 
    Men vad tror ni tjejer? Inte morgonurin hellre..
  • Skrutt 83
    HeidiiD skrev 2011-10-03 14:22:22 följande:
    Hej! 

    Jag har följt er sedan ni startade tråden, otroligt bra tråd!

    Tänkte hoppa in här om det var okej? Måste ha hjälp med att tyda mitt test :)

    Mvh 
    Klart att du får! Vi älskar ju att analysera tester så in med bilden bara! Skrattande Kul att du gillar tråden!
    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Skrutt 83
    HeidiiD skrev 2011-10-03 14:27:09 följande:


    detta är taget för ca 2 veckor sedan, så ska kila ner till apoteket strax och köpa mig ett nytt. 
    Men vad tror ni tjejer? Inte morgonurin hellre..
    Absolut ett rosa streck! Men ser lite smalt ut.. När hade du BIM? Hoppas på att få se ett jättestarkt plus upplagt från dig om en liten stund! Håller tummarna och väntar med spänning. Lycka till!
    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester