• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Madde

    Slemtorsk: kan det inte va så att du blöder ut det ena embryot? För det finns ju onekligen ett svagt streck på dina test! Håller tummarna att det är så för dig. Lycka till!!

  • Emmsie
    BebisVagga skrev 2011-12-10 23:44:17 följande:
    jag säger inte grattis ännu..

    fick likadant.. o nu har jag haft min vanliga mens i 2 dagar.

    men hoppas du inte har samma otur som jag
    Räknar du det som klinisk graviditet då? Eller tror du att ditt var falskt positivt?
  • Emmsie

    Morgonurin den här gången. Tyckte först inte att det verkade starkare än gårdagens eftermiddagsurin, men tyckter nog nu att det är liiiite starkare. Vill ju att det ska gå åt rätt håll.


  • Emmsie
    Jennie83 skrev 2011-12-11 08:43:08 följande:
    Emmsie: tcyker de e starkare idag. när har du Bim???
    På tisdag har jag BIM, förutsatt att jag gissat rätt på ägglossningsdagen.
  • Jennie83
    Emmsie skrev 2011-12-11 08:56:18 följande:
    På tisdag har jag BIM, förutsatt att jag gissat rätt på ägglossningsdagen.
    Oki =) Men ja tycker som sagt de va starkare imorse =) Håller tummarna fö att de stegrar ännu mer =)
  • Emmsie
    Jennie83 skrev 2011-12-11 08:58:56 följande:
    Oki =) Men ja tycker som sagt de va starkare imorse =) Håller tummarna fö att de stegrar ännu mer =)
    Tack :)
  • Fyffe

    Hallå tjejer!

    Skrev för några dagar sen och la in ett test som förmodligen var ett spökstreck. Dock ingen mens än. Har ömma bröstvårtor och spänningar i magen..

    Har mer funderat på om jag har ägglossning och min cykel ballat ur. Hänt er? Vet inte vad det annars kan vara.. 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester