• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • härliga sommar

    Var hos BM idag! :) Bad om även om ett test för att få lite mer bekräftelse...
    "Ja, gravid är du allt" blev hennes svar. Själv tycker jag det ser svagt ut för att vara en vecka över BIM... men hon tyckte inte att jag skulle tänka på det.
    Sedan när jag tog fram kameran skrattade hon: "Hahaha, första bilden till albumet? ;)"



    Grattis till alla er som är ny-plussade! :D


    ♥?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♥
  • Binegar
    Spartacus skrev 2012-03-29 09:42:28 följande:
    tycker du ska gå till en gynekolog och få en riktig bedömning så det inte ligger kvar något som kan ge infektion eller så! då får du ju svart på vitt om allt är som det ska samtidigt.

    eftersom ägglossningen fungerar så kan du såklart bli gravid trots spottings men det är kanske bra att se att allt är som det ska innan du lyckas bli gravid?

    lycka till!          
    Är det ungdomsmottagningen man vänder sig till då? Jag är fyllda 22 i år..eller är det kvinnokliniken på sjukhuset? kan det där sååå dåligt! Obestämd
  • Mini Léonie

    Ak15:
    Ser bra ut, har fått massor med konstiga spök på Preg men ditt ser bra ut. Kan du inte ta något annat test idag?

    Sommar:
    Hahaha men inte tvivla, vad söt du är som ber om test även där men jag förstår dig. Men njuuuut nu
    Fått nån tid för nästa besök och så?

  • härliga sommar
    ak15 skrev 2012-03-29 09:54:11 följande:
    stackars er jag bombarderar er med en massa bilder men vill så gärna ha ett plus andra ivf nu så hoppas hoppas
    Inte tänka så!!! Kul att se och analysera! :)
    Jag har dålig skärm här på jobbet plus att dina bilder är suddiga , men jag kanske kan ana något... Svårt att säga för mig.
    ♥?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♥
  • sweasmamma
    härliga sommar skrev 2012-03-29 09:54:39 följande:
    Var hos BM idag! :) Bad om även om ett test för att få lite mer bekräftelse...
    "Ja, gravid är du allt" blev hennes svar. Själv tycker jag det ser svagt ut för att vara en vecka över BIM... men hon tyckte inte att jag skulle tänka på det.
    Sedan när jag tog fram kameran skrattade hon: "Hahaha, första bilden till albumet? ;)"

    Grattis till alla er som är ny-plussade! :D
    =) mitt test på kk va starkare än kontroll =) men jag kom inte på mig själv att fråga om jag kunde få det =) ska nog ta det dom gör på inskrivningen =)
  • sweasmamma
    härliga sommar skrev 2012-03-29 09:59:31 följande:
    Mini: Inskrivning 7:e maj! :D Tänk att jag är med barn... :P
    Hjärta jag har inskrivning 24 april , i v 10 =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester