• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Zarina
    Helenmedh skrev 2012-06-20 22:01:12 följande:
    Jamen då säger jag GRATTIS  
    TAAAAAAAAAAAAACK!!!! Är helt chockad ännu! =) Men skitglad!! :))) <3
  • Helenmedh
    Zarina skrev 2012-06-20 22:09:28 följande:
    TAAAAAAAAAAAAACK!!!! Är helt chockad ännu! =) Men skitglad!! :))) <3
    Förstår det! Underbara känsla <3 Håller alla tummar för att det går vägen denna gången! 
  • Marras

    i morgonbitti.. jag har ju en laddning hemma så det blir väl test varje dag nu fram till BIM ;) 
     

  • rundaringar
    Marras skrev 2012-06-20 22:18:46 följande:
    i morgonbitti.. jag har ju en laddning hemma så det blir väl test varje dag nu fram till BIM ;) 
    Jag har inte många kvar, men måste testa imorgonbitti och se om det är någon stegring ser jag en stegring, då lugnar jag nog mig några dar för då kan man ju vara "ganska säker" på att man är gravid
  • beijer

    Hej är minitester bra ? När kan man börja testa med gravtest? Den 10 juni fick jag positivt på ägglossning testen. Dem var lika starka. Har ingen mens att följa. Då den inte har kommit igång då jag ammar. Men hade en blödning den 26 april men d är d ända.

    Har ont i nedre mage från och till och två kvällar i rad har jag mått illa. Vet inte om d kan bero på trötthet lr så. Eller kanske min mens är på gång nu?
    Hoppas någon kan svara mig.

  • rundaringar
    Helenmedh skrev 2012-06-20 22:21:28 följande:
    Men kan ni inte testa nu?! Jag är nyfiken och ha tråkigt! Hahaha
    Haha, tro mig, jag VILL! Men blir nog bäst om man väntar tills imorgon
  • skumbanan

    Jag är så nyfiken! Det var en dam här förut. Tror hon hade en barnvagn som press.bild. Hade varit hos gyn som sagt att slemhinnan inte såg ut som att det var mens på g, hon skulle ta ett nytt test om en vecka. Minns någon? Vem? Hur gick det för henne?

  • Marras

    hahaha helenmedh... ;) jag har redan tagit två st idag.. ingen större skillnad på dem. I morgonbitta blir bra, spännande.. jag är också nyfiken på era tester!!  =) 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester