• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • mammelie1891

    Hej tjejer! Har varit lite frånvarande ett tag (varit på mini-semester)

    Dag 18 idag, ingen äl, inga äl-flytningar, bara lotion-flytningar som är rosa... (gammelrosa typ), uäk!
    Är jätte hormonig och har varit det sen senaste mensen. Ont i livmodern som attans har jag. Har försökt ringt gyn nu sen jag kom hem men deras telefonkö är full och dom säger att jag får ringa på måndag. Min menscykel som varit "perfekt" jämt!! Äl på dag 16 och mens på dag 30... vad e det här??


    Flicka 0210 Flicka 0404 FLicka 0707
  • Zarina

    Orsaken till att jag frågar är för att jag fick missfall för drygt 5 veckor sedan. Hcg har sjunkit långsamt, igår var jag på sista blodprovet och då var hcg nere på 4. Varför syns det en skugga på mitt test idag, även om jag är gravid pånytt borde det ju inte ha kunnat stiga så mycket på bara en dag..? Fattar inget!!!

  • viochdu

    Gozzan: förstår det :/ körde du med äl test denna månad eller?! 7 månader är ju snittet så du ligger ju varken under det eller över det. Det kommer snart!! 85% blir ju ändå gravida inom ett år och då snittet ligger på 7 månader är det ju egentligen ingen "lång" tid. Men förstår om det är frustrerande. Man vill ju ha det där pluset direkt..

  • TessLiihten
    BIM -5 idag. Tror dock att mensen kommer i alla fall.. Trots att jag har känt mig lite smågravid. Dock inga menskänningar än. Men jag har haft som mensvärk i 1½ veckas tid ungefär. Och jag brukar inte ha det. Inte förrän 1-2 dagar innan mens... Men får hoppas att den inte dyker upp i alla fall. Vill att det ska vara min tur denna månaden.
  • fancyface3

    Brösten börjar så fort värken i tjejmagen sätter i gång och varje månad med cb äl så har det visat glad gubbe men så fort smärtan kommer försvinner glad gubbe denna gången blev som sagt testande väldigt fel med posten plus stickor ist för cb . Och nu är detta vårat 4e försök då vi sexat så fort äl visar positivt nu testar vi isf omvänt att inte sexa( hihi låter hel knas) men testade aldrig med någon av mina andra 3 barn

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester