• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • JMLTmamma

    HCS jag trixade din bild lite... Måste fråga om det syns ROSA i verkligheten då jag vet av erfarenhet att det är fördjupningar på de testen så att det ser ut som streck, men inte är det...

    men det syns något iaf..


  • viochdu
    FruHall skrev 2012-09-20 10:48:05 följande:
    Någon som använt cb digital som visar + eller -? Jag gjorde det och fick ett -. Förstår vad det betyder men man kan se klara konturer där det lodrätta strecket ska vara. Ska det vara så? Har bara fått + på det testet innan så vet inte.. det är ju liksom ett digitalt..
    Det blir så på dom digitala plus och minus.  Tyvärr.

    hade en tjej som frågade detta häromdagen här inne och hon fick det bekräftat av ett annan tjej här inne..
    -Tredje försöket- ÄL 29-30/9 -- BIM 13/10
  • JMLTmamma

    Fruhall om det är ett minus på dem så är det ett minus.. är det ett pluss tar testet bara bort de två svarta fyrkanterna(om du förstår vad jag menar.. har själv testat med dem och trodde testet var trasigt... ser ju inte ut som på bilderna de har..

  • HCS
    JMLTmamma skrev 2012-09-20 10:48:56 följande:
    HCS jag trixade din bild lite... Måste fråga om det syns ROSA i verkligheten då jag vet av erfarenhet att det är fördjupningar på de testen så att det ser ut som streck, men inte är det...

    men det syns något iaf..

     


    Det var ljusrosa :) Förstår vad du menar, men det såg ut som ett väldigt väldigt svagt ljusrosa streck. (det syntes bättre i verkligheten än på bilden ocskå)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester