• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Jane  Doe

    Ni som har bra koll vilket är det känsligaste testet man kan köpa på apoteket? Bor nära ett Doc morris och Icas apotek.

  • BeMa
    Jane Doe skrev 2012-09-21 11:57:24 följande:
    Ni som har bra koll vilket är det känsligaste testet man kan köpa på apoteket? Bor nära ett Doc morris och Icas apotek.
    Docmorris egna mäter väl 10 va de nu heter :)
  • Tess26
    BeMa skrev 2012-09-21 11:44:37 följande:
    Åh idag kom mina spottings igång, skit oxå!
    Men hade väl inte väntat mig något annat heller, men är ju alltid lika stor besvikelse. Hoppet lever ju fram tills blödningarna sätter igång..
    Menmen, får väl deppa ett tag & komma tillbaka upp igen =)
    jag hoppas min kommer igång nu också!
  • Tuviis

    Gjorde detta i morse. Inom tio minuter kunde man se ett svaaagt streck, men ändå tydligare (och tidigare) än för två dagar sen. Går det att urskilja på bilden eller någon som vill trixa lite? Glad


  • Loppan8604
    Tuviis skrev 2012-09-21 12:18:43 följande:
    Gjorde detta i morse. Inom tio minuter kunde man se ett svaaagt streck, men ändå tydligare (och tidigare) än för två dagar sen. Går det att urskilja på bilden eller någon som vill trixa lite? 



    Ser tyvärr inget:( vill inte vara negativ men om man såg ett svagt streck för två dagar sedan skulle de nog vara tydligare idag om de e något:( hoppas dock att ja har fel men för mig såg man bara en stugga på första testet å två dagar senare ett tydligt streck. Men som sakt hoppas ja har fel!!:)
  • BeMa
    Tess26 skrev 2012-09-21 12:01:48 följande:
    jag hoppas min kommer igång nu också!
    Är du på BIM+2 nu? Men kom på sa inte du att du plussa efter BIM med dom andra? Finns de då inte någon chans? =)
    Hur länge har ni försökt?

    Hoppas verkligen den vill komma igång snart då om de inte skulle vara något! Finns ju inge värre än å vänta på en försenad mens!!
  • HCS
    Tuviis skrev 2012-09-21 12:18:43 följande:
    Gjorde detta i morse. Inom tio minuter kunde man se ett svaaagt streck, men ändå tydligare (och tidigare) än för två dagar sen. Går det att urskilja på bilden eller någon som vill trixa lite? Glad

     


    Jag ser, fick lika svagt i morse själv.. Har fått svaga streck två dagar i rad.. Var är du i förhållande till ÄL och BIM? Själv har jag bim på söndag.
    Hoppas du får ett starkare om någon dag! 
  • Tuviis
    HCS skrev 2012-09-21 12:29:14 följande:
    Jag ser, fick lika svagt i morse själv.. Har fått svaga streck två dagar i rad.. Var är du i förhållande till ÄL och BIM? Själv har jag bim på söndag.
    Hoppas du får ett starkare om någon dag! 
    Vad skönt att någon annan ser, känns som man stirrar sig blind. Jag har inte planerat barn (dock skulle det vara varmt välkommet) och äter p-piller så ingen aning. Hoppas på starkare streck för oss båda!!
  • viochdu


    Nu är det inte mkt streck kvar.

    Nu ska bara äl testen bli helt neg oxå.. (tips från BM) att testa med äl test fram tills dom är helt neg. Då Äl testen mäter lägre nivåer HCG, Och dom ger fullt utslag i dag.
    -Tredje försöket- ÄL 29-30/9 -- BIM 13/10
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester