• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • HCS


    Vad säger ni om detta??.. inte spök va?

    Tog det för en stund sedan, hållt mig i 5 timmar, bim i morgon el söndag. 
  • BeMa
    HCS skrev 2012-09-21 21:58:56 följande:
    Vad säger ni om detta??.. inte spök va? Tog det för en stund sedan, hållt mig i 5 timmar, bim i morgon el söndag. 

    Ser ut som ett riktigt fint plus i mina ögon :) Grattis!!
  • lilaemma
    HCS skrev 2012-09-21 21:58:56 följande:

     


    Vad säger ni om detta??.. inte spök va?

    Tog det för en stund sedan, hållt mig i 5 timmar, bim i morgon el söndag. 
    inte det minsta spökigt. GRATTIS!

  • BeMa
    alexander2011 skrev 2012-09-21 21:14:08 följande:
    Asså vad är det här. to ett äl test för o se om min värk beror på äl, är på dag 30 så det vore konstigt. har haft massa flytningar i flera dagar. värst idag o mer värk imagen idag. det sticks i underlivet o spänner o värker i magen som satan :( så ser mina tester ut såhär vadå har jag haft en försenad äl?   

    Äl-tester är ju helt omöjliga å tyda närmare BIM, mitt såg ut sådär förra månaden typ BIM-2 tror jag men inte va jag gravid intr. Kan ju även ge utslag vid grav så 50/50, fortsätt med gravtestet å spara äl stickorna tilö de dom är till för :)
  • Petra 334


    De 2 översta är äl+10 (12/9)
    sedan 13-17/9
    20/9
    21/9
    BIM var 14/9

    Sitter nu och är nojjig över molvärk i sidan och ryggen :/
  • BeMa

    Vid mens* skulle de stå! Då tror inte de är äl nu va? Har du testat äl innan denna månad?

  • BeMa
    Petra 334 skrev 2012-09-21 22:05:49 följande:
    De 2 översta är äl+10 (12/9) sedan 13-17/9 20/9 21/9 BIM var 14/9 Sitter nu och är nojjig över molvärk i sidan och ryggen :/

    Åh vilken fin stegring & grattis!! Molvärk är ju jättevanligt i början!! Säkert inget du behöver oroa dig för :)
  • alexander2011
    BeMa skrev 2012-09-21 22:05:50 följande:
    Vid mens* skulle de stå! Då tror inte de är äl nu va? Har du testat äl innan denna månad?

    Ja jaghar testat men inte varje dag. gav upp på typ dag 18 tror jag. hade äl känningar dag 11-13. brukar ha äl dag 14 men idag ahr jag riktigt ont asså. har haft i 3-4 dagar nu med flytninagr och det sticks i underlivet! spänner i hela magen så antingen 16 dagar senare äl eller mens på g.

    brukar du ha rejäl mensvärk länge innan mensen? 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester