• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • BeMa
    alexander2011 skrev 2012-09-21 22:09:26 följande:
    Ja jaghar testat men inte varje dag. gav upp på typ dag 18 tror jag. hade äl känningar dag 11-13. brukar ha äl dag 14 men idag ahr jag riktigt ont asså. har haft i 3-4 dagar nu med flytninagr och det sticks i underlivet! spänner i hela magen så antingen 16 dagar senare äl eller mens på g. brukar du ha rejäl mensvärk länge innan mensen? 

    Nja bara några timmar innan brukar jag känna av de, men de har blivit så olika från månad till månad nu för tiden :/ haha! Vilken dag är du på nu?
  • HCS
    Petra 334 skrev 2012-09-21 22:28:07 följande:
    HCS - törs säga grattis!!

    BeMa - dåliga erfarenheter av molvärk :/
    Tack!Solig
    PS. jag har molvärk av och till... 

    Mina tidiga symtom är;
    metallsmak i munnen
    ömma bröst
    yrsel
    illamående
    och en totalrisig mage 
  • Loppan8604
    HCS skrev 2012-09-21 21:58:56 följande:
    Vad säger ni om detta??.. inte spök va?

    Tog det för en stund sedan, hållt mig i 5 timmar, bim i morgon el söndag. 



    Grattis!!
  • Loppan8604

    Jaha... Då börjar man blöda igen:( va e nu detta på dag 16 efter ma:et. Verkar vara gammalt blod också då de e brunaktigt å klumpar som segt slem kom ut. Ja som slutade blöda för en vecka sedan:( någon annan som varit med om detta??

  • Tess26

    Jag har ingen kamera att ta bilder med ju :( plus att det slängdes :p nog nervöst att männen inte skulle hitta det när jag sprang runt o glodde på ett torkat test. Nä. Bim +3 idag :( well well.

  • lillnosie

    Inget denna månad för oss, mensen kom idag.. kanske lika bra när vi är mitt uppe i en flytt å så :) men jag vill gärna fortsätta se en massa nya fina plus från er andra! :)

  • Maramina
    alexander2011 skrev 2012-09-21 21:14:08 följande:
    Asså vad är det här. to ett äl test för o se om min värk beror på äl, är på dag 30 så det vore konstigt.

    har haft massa flytningar i flera dagar. värst idag o mer värk imagen idag. det sticks i underlivet o spänner o värker i magen som satan :(

    så ser mina tester ut såhär vadå har jag haft en försenad äl?   



    ÄL tester ger utslag på hormoner, och då är det inte bara på LH eller hCG så ÄL-test vid BIM är inte att lita på då de kan ge positivt både för ÄL, graviditet och att mensen är på intågande
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester