• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • LiaDiza
    annie10 skrev 2013-06-18 19:25:59 följande:
    När mitt såg ut som ditt fick jag positivt redan några timmar efter. Så har du fler stickor testa gärna en gång till innan du ska sova. Tänk på att hålla dig fyra timmar.

    Det är olika men mellan 12-48 timmar :)
    Grattis till viktnedgången! Hoppas att det gör susen nu :). Mys på i några dagar så att ni prickar in ägglossningen.
    Åh jag hoppas verkligen det, vi har väntat i 6½ år på att få till ett syskon! Fast vi har inte försökt aktivt under alla dessa år, jag har vägt mer då också och inte visste jag att jag hade PCO så vi har typ gjort allt fel fram till nu ;) Jag kan knappt vänta, ska hoppa på maken ikväll ;P
  • annie10
    LiaDiza skrev 2013-06-18 19:32:13 följande:
    Åh jag hoppas verkligen det, vi har väntat i 6½ år på att få till ett syskon! Fast vi har inte försökt aktivt under alla dessa år, jag har vägt mer då också och inte visste jag att jag hade PCO så vi har typ gjort allt fel fram till nu ;) Jag kan knappt vänta, ska hoppa på maken ikväll ;P
    Haha ja kör hårt!!
  • TinkyWinky
    Hallonfrossa skrev 2013-06-18 18:28:50 följande:

     


    tog två nya test i dag kl.15

    Bim -5, äl+9 
    GRATTIS :)
    ★°☆ Kewin 9/7-09 ★°☆°★ Theo 9/1-13 ☆°★
  • SecretlyMe


    Hej! Smiter in här.. Jag klarade inte av att hålla mig till imorgon så gjorde ett test nu på kvällen. ÄL +9, BIM -5 eller -7. Inbillar jag mig det här? Resultatet dök inte upp direkt men visade sig definitivt inom 10min. Jag kommer att göra ett nytt test på fredag. Händer det här verkligen?!
  • SecretlyMe

    Elinannamaria: Jag håller hoppet uppe! Tyvärr finns det andra som säger "färgrester".. Därför tror jag det är bäst om jag inte drar slutsatsen riktigt än! :)

  • lizafredriksson

    Är på BIM-2 och tycker att jag ser ett svagt plus. Bilden är inte så bra har nog inte den bästa kamror men tänkte att jag lägger in en bild iallafall.

    Hoppas ni ser fast bilden är dålig.  


Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester