• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Mizzii
    Idag är det dags för återbesök på kvinnokliniken för att få svar om varför jag fått mina MF.... Nervös och orolig Nervös för att de inte funnit något fel och enormt orolig att de inte hjälper mig med mediciner osv i förebyggande syfte
  • LaReina

    Lycka till! <3


    Mizzii skrev 2013-06-20 05:45:29 följande:
    Idag är det dags för återbesök på kvinnokliniken för att få svar om varför jag fått mina MF.... Nervös och orolig Nervös för att de inte funnit något fel och enormt orolig att de inte hjälper mig med mediciner osv i förebyggande syfte

  • LaReina
    lizafredriksson skrev 2013-06-20 07:40:35 följande:
    Jag var gravid!! Så glad!!!!



    Gratttiiiiis
  • lizafredriksson
    Mizzii skrev 2013-06-20 05:45:29 följande:
    Idag är det dags för återbesök på kvinnokliniken för att få svar om varför jag fått mina MF.... Nervös och orolig Nervös för att de inte funnit något fel och enormt orolig att de inte hjälper mig med mediciner osv i förebyggande syfte

    Lycka till idag.
  • Mikkan90
    Mizzii skrev 2013-06-20 05:45:29 följande:
    Idag är det dags för återbesök på kvinnokliniken för att få svar om varför jag fått mina MF.... Nervös och orolig Nervös för att de inte funnit något fel och enormt orolig att de inte hjälper mig med mediciner osv i förebyggande syfte
    Ett stort lycka till!
    Pojke född 2012-01-16
  • SecretlyMe
    lizafredriksson skrev 2013-06-20 07:40:35 följande:

     


    Jag var gravid!! Så glad!!!!
    Hurra! Grattis!! :D
  • Axels mamma
    lizafredriksson skrev 2013-06-20 07:40:35 följande:

     


    Jag var gravid!! Så glad!!!!
    grattis! Glad bör man oroa sig om man fått svagt plus 3 dagar i streck utan att strecket blivit starkare? eller visar testlagrets stickor alltid svagt plus!? någon som vet?
    Axel 130122
  • Idorf
    Axels mamma skrev 2013-06-20 08:55:38 följande:
    grattis! Glad bör man oroa sig om man fått svagt plus 3 dagar i streck utan att strecket blivit starkare? eller visar testlagrets stickor alltid svagt plus!? någon som vet?
    du behöver inte oroa dig... man ser inte stegring jämt.. och hcg stiger så olika på oss alla och sen stiger de varannan till var tredje dag också.. 
    så man behöver inte testa varje dag o tro att de bara ska öka o öka, bättre o ta ett per vecka då ser man garanterat stegring, men oftast om man får ett svagt rosa streck så är de posetivt . 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester