• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • lucylight
    Leya skrev 2013-07-08 15:47:03 följande:
    Jag fick positivt på digitalt äl+10 (v3+3). Det betyder alltså att det är 3 v och 3 dagar efter förra mensens första dag. Eller ja...OM man har en cykel på exakt 28 dagar och alltid äl dag 14. Jag har alltså inte det...jag hade denna månad äl dag 11 och räknar då alltså dag 1 i grav exakt 14 dagar innan det.. Hänger du med? :)

    Aha, då tror jag att jag förstår! Men lite klurigt då jag inte vet exakt när jag hade ägglossning, fick pos. Ältest dag 10/11! Är jag gravid lär jag väl läsa på lite mer om det där :p
  • lucylight
    annie10 skrev 2013-07-08 17:53:14 följande:
    Fick Gravid 1-2 på digitala på ÄL+9 sist jag var gravid och Gravid 2-3 på ÄL+11 nu denna gång jag är gravid. :)

    Okej, men då testar jag digitala senare i veckan ifall jag får någon ökning! :) Det svaga svaga jag fick är rosa i verkligheten, men har läst om mycket spök från testlagrets senaste tiden så jag vågar inte hoppas på eller förvänta mig något annat!
  • Siiran
    Jacqueline skrev 2013-07-08 20:31:35 följande:
    kvällens test BIM....



    Jag ser ett svagt streck!
  • Jacqueline
    Siiran skrev 2013-07-08 20:36:37 följande:


    Jag ser ett svagt streck!
    syns mer i verkligheten =) har sjukt ömma bröst idag ,känns som att jag har febet i tuttarna för dom är jätte varma och svullna :-O
  • IVFmamma
    Jacqueline skrev 2013-07-08 20:31:35 följande:
    kvällens test BIM....

    Jag ser oxå men svagt, jag håller tummarna att du är en låghormonare.
  • Siiran
    Jacqueline skrev 2013-07-08 20:38:22 följande:
    syns mer i verkligheten =) har sjukt ömma bröst idag ,känns som att jag har febet i tuttarna för dom är jätte varma och svullna :-O



    Det låter ju lovande :)
  • lucylight


    Syns bättre när det är trixat med, inte för att jag ger mycket för det men det stillar min oro att jag bara inbillar mig! ;) 
  • caaroooline

    Svagt för att vara bim.:/ har de ökat i styrka något sen du testade första gången?


    Jacqueline skrev 2013-07-08 20:31:35 följande:
    kvällens test BIM....

  • Jacqueline

    Ja lite ,tycker oxå det är väldigt svagt för att vara BIM men å andra sidan så plussade jag inte förrän BIM+7 andra graviditeten...är hoppfull tills tant röd dyker upp

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester