• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • SecretlyMe
    LovisaC skrev 2013-09-12 23:12:02 följande:
    Nu gråter jag igen ju :(

    Jag blir både galet stressad och alldeles lugn av denna tråd. Vi stressar varandra att få positiva test så tidigt som möjligt; men vi peppar verkligen varandra också.

    Underbara människa, tack för dina fina ord -det värmer mer än du kan tro!



    Ja, ni är galet många här inne och så fint att se all pepp och stöttning.

    Åh, vad bra att det värmde. Jag hoppas du snart är på fötterna igen och vågar njuta även under tiden ni försöker få barn. Jag vet att det är ohyggligt svårt, men ibland är det nyttigt att bara släppa allt, iallafall en månad, och bara köra när lusten faller på och njuta av det man redan har. Som semester ungefär! :) Håller tummarna hårt att det ändå tar sig nästa månad.
  • 081214

    Vad har ni för erfarenhet av billigatesters stickor?! Det står på förpackningen att de inte ska läsas av efter 5 min. Nu har jag gjort 3 test som alla är negativa inom den tiden men som senare blir positiva?! Får svagt positivt på cb plus. TL var positiva för ett par dagar sedan och syntes då direkt!

  • EQ85

    Mens på äl+9 gör ju att chansen att bli gravid minskar. jag kollas upp nu för min sköldkörtel.


    LovisaC skrev 2013-09-12 22:13:49 följande:
    Jag är helt säker på att jag nu fått mensen, 5 dagar tidigt på äl+9. Jag kände försiktigt på tappen och jag fick klarrött blod på fingret :/

    Jag tar inte detta bra heller, jag krokodiltårade i duschen :(

  • EQ85

    Ja det e säkert!!!! Grattis!!!!!


    melka01 skrev 2013-09-13 06:46:16 följande:
    nu då :) de där e vell säkert?

  • MissKaos
    melka01 skrev 2013-09-13 06:46:16 följande:


    nu då :) de där e vell säkert?
    Grattis!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester