• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Fru Karlsson
    snobben00 skrev 2013-09-15 16:38:08 följande:
    Någon som har koll på ägglossningsstickorna hur pass långt innan positivt streck som man jan se att det börjar bli starkare, 3-4 dar??? eller blir det bara ett starkt streck när ägglossningsen är och ingen förvarning dagarna innan?
    Någon som har koll på det?
    beror ju på vilka stickor du har men mina visar liite svagt dan innan och sen starkt äldagen.3-4 dagar innan är de helt blanka
  • barilla

    Kan de förresten bli så mycket skillnad på ett dygn? Kommer nog inte kunna hålla mig heller :p

    Spännande :) jag lägger upp imorn morgon å hoppas att du inte kan hålla dig du heller ;)

  • Zunrose

    idag inväntar jag mina nya test.. testade mig inte igår och får se om jag kan hålla mig idag när posten kommer ..

  • villhabarn

    Hejsan! Förlåt att jag tjatar på er. Tycker mitt streck blivit starkare idag men är nog som vanligt inbillning. Ser ni? tror ni att det är nått pågång? 


  • SecretlyMe
    villhabarn skrev 2013-09-16 07:09:06 följande:
    Hejsan! Förlåt att jag tjatar på er. Tycker mitt streck blivit starkare idag men är nog som vanligt inbillning. Ser ni? tror ni att det är nått pågång? 



    Du ska nog ha barn om drygt nio månader... ;) grattis! Tycker det syns, även om det ännu är liite svagt. Digitalt om 2-3 dagar kanske? :)
  • villhabarn
    aprilbebisen skrev 2013-09-16 07:24:34 följande:
    Jag ser något. Men vilken dag är du på?
    bim om 5-7 dagar så tydigt än men man hoppas ju så mycket 
  • villhabarn
    SecretlyMe skrev 2013-09-16 07:25:02 följande:


    Du ska nog ha barn om drygt nio månader... ;) grattis! Tycker det syns, även om det ännu är liite svagt. Digitalt om 2-3 dagar kanske? :)
    å hoppas du har rätt!! =) 
  • Jacqueline
    villhabarn skrev 2013-09-16 07:09:06 följande:

    Hejsan! Förlåt att jag tjatar på er. Tycker mitt streck blivit starkare idag men är nog som vanligt inbillning. Ser ni? tror ni att det är nått pågång? 



    Ser ut att vara nåt på Bakning
  • villhabarn
    Jacqueline skrev 2013-09-16 07:51:12 följande:
    Ser ut att vara nåt på Bakning
    Å hoppas du har rätt =)  Är ju jätte svagt men skulle vara helt fantastiskt om det blev nått efter denna långa väntan och alla försök 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester