• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • snobben00

    Fick glad gubbe på Cb digital ägglossningstest imorse men på de billigare stickorna var det inte fullt utslag ännu, visserligen testade jag direkt på morgonen.
    Men ska testa igen på eftermiddagen idag och se om även de ger fullt utslag för äl. 

  • LovisaC
    Puolukka skrev 2013-09-16 11:20:38 följande:
    Kanske jag äntligen vågar hoppas då! Men inbillar mig att det senaste testet är svagare, så är rädd för missfall. Men ingen mens än, däremot ömma bröst och stickningar i magen. Har aldrig känt så i magen förr, visste inte ens att det kunde vara ett symptom förrän jag googlade det. Hoppas testen kommer fort så jag kan få veta 100 % säkert :)

    Är känsligheten olika på testerna så är det ju inget märkligt. Jag skulle gissa på att ett av dem mäter från 10 medan det andra mäter från 25. :)
  • galenidejj
    ivantanpadig87 skrev 2013-09-16 13:48:33 följande:
    Inbillar jag mig? BIM -3 men jag kunde inte hålla mig från att testa...  

    Tycker det ser positivt ut :))
  • Snutt77
    ivantanpadig87 skrev 2013-09-16 13:48:33 följande:

    Inbillar jag mig? BIM -3 men jag kunde inte hålla mig från att testa...



     
    Positivt!
  • Zunrose
    ivantanpadig87 skrev 2013-09-16 13:48:33 följande:
    Inbillar jag mig? BIM -3 men jag kunde inte hålla mig från att testa...

     


     
    en klart positivt =) Grattis :D
  • SecretlyMe
    Puolukka skrev 2013-09-16 11:20:38 följande:
    Kanske jag äntligen vågar hoppas då! Men inbillar mig att det senaste testet är svagare, så är rädd för missfall. Men ingen mens än, däremot ömma bröst och stickningar i magen. Har aldrig känt så i magen förr, visste inte ens att det kunde vara ett symptom förrän jag googlade det. Hoppas testen kommer fort så jag kan få veta 100 % säkert :)



    Ta digitalt ! =) men vänta nån dag kanske. Så slipper du tyda svaga streck ;)
  • MissKaos
    ivantanpadig87 skrev 2013-09-16 13:48:33 följande:
    Inbillar jag mig? BIM -3 men jag kunde inte hålla mig från att testa...

     


     

    Mina såg ut så och nu är jag i v29..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    WasaE skrev 2013-09-16 10:08:37 följande:
    Hej.
    Lite hjälp att tolka, vad tror ni??? Hade Bim 10/9.

     



    ..tror att ett försiktigt Grattis är på sin plats..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester