• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • LovisaC
    JMEI skrev 2014-02-19 20:05:48 följande:
    När jag har fått missfall så har cb digital inte visat 2-3 utan stannat kvar på 1-2, så man vart ju överlycklig då det äntligen steg!! 

    När har du ditt vul nu igen? Det borde vara när som helst! :D
  • snobben00

    Är gravid och testar varje dag med testlagrets stickor. Har testat under 5 dagar, från svagt streck till mellanstarkt och har fått gravid 2-3 på digitalt men börjar fundera på varför det inte blir starkare på stickorna??? Vid förra graviditeten blev strecket till slut lika starkt som kontrollstrecket. ... vet inte det kanske kommer??? Någon med liknande erfarenhet att strecket "stannar" av i styrka?

  • Bambam83
    louisep87 skrev 2014-02-20 02:32:22 följande:

    Hur laddar ni upp era bilder? Mina kommer inte med


    Via mobil måste du ha "familjeliv ny" -appen för att kunna ladda in
  • Nimah
    snobben00 skrev 2014-02-20 05:51:46 följande:

    Är gravid och testar varje dag med testlagrets stickor. Har testat under 5 dagar, från svagt streck till mellanstarkt och har fått gravid 2-3 på digitalt men börjar fundera på varför det inte blir starkare på stickorna??? Vid förra graviditeten blev strecket till slut lika starkt som kontrollstrecket. ... vet inte det kanske kommer??? Någon med liknande erfarenhet att strecket "stannar" av i styrka?


    Det verkar inte vara så mycket färg i dem länge. Verkar vara vanligt att det blir sådär nu! Har du fått 2-3 på digitalt är det jättebra. Grattis till graviditeten :)
  • bubblan79

    jag hittar inte appen. funkar inte att lägga in bild här men jag la in en på min sida under forumsinlägg. jag är på bim-2 och har fått ett spökstreck. ser ni nåt?


    (¯`°?.¸ ღ Siamo Te ed Io ღ ¸.?°´¯)
  • testosteran
    bubblan79 skrev 2014-02-20 07:21:35 följande:
    jag hittar inte appen. funkar inte att lägga in bild här men jag la in en på min sida under forumsinlägg. jag är på bim-2 och har fått ett spökstreck. ser ni nåt?
    (¯`°?.¸ ღ Siamo Te ed Io ღ ¸.?°´¯)

    Varför säger du att det där är spök?? Solklart plus och jag ser tom att det är rosa! :)
  • AnkiFalun
    bubblan79 skrev 2014-02-20 07:21:35 följande:
    jag hittar inte appen. funkar inte att lägga in bild här men jag la in en på min sida under forumsinlägg. jag är på bim-2 och har fått ett spökstreck. ser ni nåt?
    (¯`°?.¸ ღ Siamo Te ed Io ღ ¸.?°´¯)

    Positivt, grattis
  • ELA01
    snobben00 skrev 2014-02-20 05:51:46 följande:
    Är gravid och testar varje dag med testlagrets stickor. Har testat under 5 dagar, från svagt streck till mellanstarkt och har fått gravid 2-3 på digitalt men börjar fundera på varför det inte blir starkare på stickorna??? Vid förra graviditeten blev strecket till slut lika starkt som kontrollstrecket. ... vet inte det kanske kommer??? Någon med liknande erfarenhet att strecket "stannar" av i styrka?

    Kan du inte ta en bild o lägga ut så vi kan se? Hur långt gången är du? Jag håller oxå på och testar varje dag med testlagret.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester