• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • villbildafamilj
    MammaMia93 skrev 2014-03-02 11:34:59 följande:
    Jag ser..
    Guud vad glad jag blir! :D Nu hoppas jag ännu mer att min sjusovare till sambo kan vakna så vi kan åka till apoteket! :D 
  • laluna88
    villbildafamilj skrev 2014-03-02 11:34:49 följande:
    Ja men precis. :) Men jag ser dina streck. Absolut! :) Så jag vågar mig på ett Grattis! :D
    tack
  • Lantlollan

    Jag behöver inte hjälp att tolka (testade digitalt i morse - GRAVID!!! :D ), men tänkte att det här kanske kunde hjälpa några av er andra. De nedersta är mina tester från testlagret. Stickan allra längst ner (den jag inte skrivit datum på) är testad med samma urin som det digitala högst upp. Det är svårt att se på bilden, men man kan urskilja ett svagt, svagt streck.


  • louisep87

    Håll tummarna för mig imorgon. Har haft svaga test nu. Imorgon är det dags att göra det sista testet! Bim +14


    Lantlollan skrev 2014-03-02 12:07:49 följande:
    Jag behöver inte hjälp att tolka (testade digitalt i morse - GRAVID!!! :D ), men tänkte att det här kanske kunde hjälpa några av er andra. De nedersta är mina tester från testlagret. Stickan allra längst ner (den jag inte skrivit datum på) är testad med samma urin som det digitala högst upp. Det är svårt att se på bilden, men man kan urskilja ett svagt, svagt streck.

    Grattis:)
  • villbildafamilj
    Lantlollan skrev 2014-03-02 12:07:49 följande:

    Jag behöver inte hjälp att tolka (testade digitalt i morse - GRAVID!!! :D ), men tänkte att det här kanske kunde hjälpa några av er andra. De nedersta är mina tester från testlagret. Stickan allra längst ner (den jag inte skrivit datum på) är testad med samma urin som det digitala högst upp. Det är svårt att se på bilden, men man kan urskilja ett svagt, svagt streck.


     


    Ooh, det ger verkligen mig hopp! :) Jag ska in till stan och köpa digitalt nu och hoppas på det bästa! :D 
  • Jordgubb
    villbildafamilj skrev 2014-03-02 11:16:37 följande:

    Vad tror ni här? Det är inte bara jag som lurar mig själv va? Det är svagt, men med blotta ögat ser jag det bra irl. Behöver inte vinka under lampa för att se det osv. 
    HJÄLP MIG.. Kan jag vara glad?




    Min sticka från testlagret såg nästan svagare ut men mkt starkare på clearblues vanliga test och 1-2 v på digitalt. Du kan komma på dem ifall du vill (finns i tråden "fler som har äl 17-19/2" :)
  • Jordgubb
    Lantlollan skrev 2014-03-02 12:07:49 följande:

    Jag behöver inte hjälp att tolka (testade digitalt i morse - GRAVID!!! :D ), men tänkte att det här kanske kunde hjälpa några av er andra. De nedersta är mina tester från testlagret. Stickan allra längst ner (den jag inte skrivit datum på) är testad med samma urin som det digitala högst upp. Det är svårt att se på bilden, men man kan urskilja ett svagt, svagt streck.



    Stort grattis!!!
  • villbildafamilj
    Jordgubb skrev 2014-03-02 14:15:10 följande:
    Min sticka från testlagret såg nästan svagare ut men mkt starkare på clearblues vanliga test och 1-2 v på digitalt. Du kan komma på dem ifall du vill (finns i tråden "fler som har äl 17-19/2" :)
    Du får gärna länka till tråden för jag hittar inte den. :P
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester