• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • villbildafamilj

    testade precis med ett digitalt, som sa inte gravid.. Kan det bero på att det inte är taget med morgon urin???

    Jag testade ju trots allt svagt positivt i morse med testlagrets.. :/ Är hoppet ute för mig? vad tror ni? Hur hade ni andra gjort?

  • louisep87
    villbildafamilj skrev 2014-03-02 15:09:02 följande:
    testade precis med ett digitalt, som sa inte gravid.. Kan det bero på att det inte är taget med morgon urin??? Jag testade ju trots allt svagt positivt i morse med testlagrets.. :/ Är hoppet ute för mig? vad tror ni? Hur hade ni andra gjort?

    Sådär fick jag med. Bim+14 nu och för 7 dagar sedan så gjorde jag test med testlagrets kassett och det blev svagt positivt sen gjorde jag ett Clear blue digital och då visade de ej gravid. Tänker testa imorgon så får vi se. Jag håller tummar och tår:)
  • villbildafamilj
    louisep87 skrev 2014-03-02 15:43:53 följande:

    Sådär fick jag med. Bim+14 nu och för 7 dagar sedan så gjorde jag test med testlagrets kassett och det blev svagt positivt sen gjorde jag ett Clear blue digital och då visade de ej gravid. Tänker testa imorgon så får vi se. Jag håller tummar och tår:)

    Jag håller tummar & tår för dig imorgon! :) 


    Och även att mitt plus blir starkare, vet inte om jag ska testa imorgon eller om jag ska testa varannan dag! :P

  • Flower19

    Hej allihopa! Testade ikväll och vet egentligen ingenting om det här men skulle ni kunna hjälpa mig tolka detta?! Vad tycker ni? Håller tummarna för alla andra här!

  • Aamanddal
    villbildafamilj skrev 2014-03-02 11:16:37 följande:

    Vad tror ni här? Det är inte bara jag som lurar mig själv va? Det är svagt, men med blotta ögat ser jag det bra irl. Behöver inte vinka under lampa för att se det osv. 
    HJÄLP MIG.. Kan jag vara glad?




    Så där såg mina exakt ut också. Fick ej gravid samma dag men dagen efter fick jag gravid 1-2 :)
  • Längtan efter ett syskon

    Jättelängesedan jag skrev här inne men måste fråga er. Preg testen. Kan de visa falskt positivt efter utgående tid? Gjorde ett test i förrgår. Hann inte läsa av den inom tiden men 10 min efyer utgående tid o man ser två sträck men jag kan inte avgöra färg. nu när testet torkade syntes det tydliga men det är mega svagt. Vad tror ni. snälla hjälp mig.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester