• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Fru Karlsson

    Många som "plussat" med äl test har man sett och jag har ändå så många kvar och vill spara gravtesten.Men strecket var jättesvagtRynkar på näsan Fan!

  • mor2012

    Hej alla ! Hoppar in med en fråga .. Tog idag ett test det billigaste från kronans apotek. Efter ca 2 min såg jag kontrollsystem och resten var randigt . Slängde testet. Kollade ca 10 min senare och då såg det ut såhär. Är det positivt eller ett vanligt spökstreck

  • rosahelikopter

    Ingen som kan se på mitt test? Testade neg på cb digitalt igår men fick idag det här på RFSUs test " testa tidigt" . Har även fått flera svaga streck på olika tester från testlagret (stickor + vanligt gravtest). Är det möjligt att vara gravid fast jag fick neg på cb digital? Eller är allt annat jag fått bara spök? Någon som varit med om liknande?

  • rosahelikopter

    Ignorera mitt test, gick på toa nyss och hade någon jäkla konstig flytning..typ som äl-flytning fast med lite, lite blod i. Skumt som fasiken, aldrig haft det.

  • CrazyChristina
    JanNa7 skrev 2014-03-07 12:42:48 följande:

    Ser ni något? phpSQRl3732927.jpg


    Litar inte på dom testen fått tydligt streck efter ca 8-10min på dom varje månad.. Inkl ett test doppat i vatten,
  • MissM

    hej! behöver er hjälp.. vet det är fel forum men vet inte var jag ska vända mig annars.. jag har haft ägglossning för ungefär 3 dagar sen.. innan dess hade jag molande värk och ömma bröst, nu 3 dagar efter äl så fick jag precis som min mens.. det känns lite molande i magen men jag e orolig. någon som varit med om detta?

  • MIKD
    mor2012 skrev 2014-03-07 16:11:13 följande:
    Hej alla ! Hoppar in med en fråga .. Tog idag ett test det billigaste från kronans apotek. Efter ca 2 min såg jag kontrollsystem och resten var randigt . Slängde testet. Kollade ca 10 min senare och då såg det ut såhär. Är det positivt eller ett vanligt spökstreck
     mittsåg snarlikt ut på BIM+2 och jag är gravid =)

    se nedan

  • JanNa7
    CrazyChristina skrev 2014-03-07 16:31:36 följande:
    Litar inte på dom testen fått tydligt streck efter ca 8-10min på dom varje månad.. Inkl ett test doppat i vatten,
    Ok tråkigt att du har den erfarenheten av testen. Jag har däremot bara fått rosa spökstreck på testlagrets.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester