• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Dakine
    Mintursnart skrev 2014-03-30 16:19:58 följande:
    Nej! Blöder du mycket? Hoppas det bara är en liten blödning, det har ju många som är gravida!
    Nej blöder inte mycket just nu.. lätt mensvärk.. Men är ju bara första dagen. Första mens dagen brukar jag inte blöda mycket heller... 
  • Annette79
    Dakine skrev 2014-03-30 16:29:38 följande:
    Nej blöder inte mycket just nu.. lätt mensvärk.. Men är ju bara första dagen. Första mens dagen brukar jag inte blöda mycket heller... 
    Jag ser på ditt test... Hoppas du inte blöder mera!!
  • Mintursnart
    Petra 334 skrev 2014-03-30 17:08:19 följande:

    Försöker igen är det någon mer än jag som ser något på testet? phpnDxTAS64805.jpg


    Ja! Jag ser något svagt! När hade du äl?
  • Beckaan89


    Detta är ägglossningstester, taget morgon och kväll. Skulle någon kunna säga mig när jag hade ägglossning, och varför jag har ägglossning även idag? :S eller är de tecken på nått annat?
  • CrazyChristina
    Beckaan89 skrev 2014-03-30 17:43:36 följande:


    Detta är ägglossningstester, taget morgon och kväll. Skulle någon kunna säga mig när jag hade ägglossning, och varför jag har ägglossning även idag? :S eller är de tecken på nått annat?
    Anledningen till positivt äl test nu kan betyda graviditet..
  • Beckaan89
    CrazyChristina skrev 2014-03-30 17:51:33 följande:
    Anledningen till positivt äl test nu kan betyda graviditet..
    Men men men :) när hade jag ägglossning, nån som kan svara på det?
    Jag vet att jag hade sex däromkring men de gamla vanliga, han drog ur den innan :p Ja jag vet att man kan bli gravid men de skulle va pricken över i:et haha
  • Dakine
    Annette79 skrev 2014-03-30 16:59:58 följande:
    Jag ser på ditt test... Hoppas du inte blöder mera!!
    Jag blöder väldigt lätt än så länge, men brukar ju göra det första dagen... men är som att det är väldigt utblandat med flytningar... ingen mensvärk ... men jag ställer in mig på missfall ändå! Har gråtit i soffan i makens armar... men är väl bara ta nya tag! 
  • Annette79
    Dakine skrev 2014-03-30 18:55:43 följande:
    Jag blöder väldigt lätt än så länge, men brukar ju göra det första dagen... men är som att det är väldigt utblandat med flytningar... ingen mensvärk ... men jag ställer in mig på missfall ändå! Har gråtit i soffan i makens armar... men är väl bara ta nya tag! 
    Åh Dakine, jag hoppas verkligen för din skull... Jag har haft blödningar under mina graviditeter och har tre friska barn :) Så behöver inte vara mf men jag förstår att du ställer in dig på det, inte roligt :((( Har ni försökt länge?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester