• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Am122
    JhjärtaK skrev 2014-04-16 09:11:20 följande:

    Här är morgonens test, ÄL+10. Nu tvivlar jag inte längre iaf och hoppas att den stannar!

    phpI58sRc76378.jpg


    Grattis :)
  • Erli
    JhjärtaK skrev 2014-04-16 09:11:20 följande:

    Här är morgonens test, ÄL+10. Nu tvivlar jag inte längre iaf och hoppas att den stannar!

    phpI58sRc76378.jpg


    Grattis :D
  • Vädurtjejen
    Hej tjejer,




    Tänkte hoppa in här och be om eran hjälp. Har bim den 19:e. Har ett barn sedan innan som är 2 år och nu har vi försökt att få till tvåan i ca 4 månader. Kan man få spökstreck tre ggr i rad? Testade redan på bim-5 (längs till vänster) och den längst till höger är bim-3. Kan man verkligen få spökis tre dagar på raken? Jag är lite orolig eftersom vi kämpade järnet med första som tog oss 2,5 år att få till. Strecken är supersvaga och syns under kontrollstrecket. Hoppas på hjälp!
  • Annikaojohan
    Vädurtjejen skrev 2014-04-16 09:33:55 följande:

    Hej tjejer,



    Tänkte hoppa in här och be om eran hjälp. Har bim den 19:e. Har ett barn sedan innan som är 2 år och nu har vi försökt att få till tvåan i ca 4 månader. Kan man få spökstreck tre ggr i rad? Testade redan på bim-5 (längs till vänster) och den längst till höger är bim-3. Kan man verkligen få spökis tre dagar på raken? Jag är lite orolig eftersom vi kämpade järnet med första som tog oss 2,5 år att få till. Strecken är supersvaga och syns under kontrollstrecket. Hoppas på hjälp!
    Tillräckligt tydliga iaf! Så du r nog me barn :) grattis
  • CrazyChristina
    Vädurtjejen skrev 2014-04-16 09:33:55 följande:

    Hej tjejer,



    Tänkte hoppa in här och be om eran hjälp. Har bim den 19:e. Har ett barn sedan innan som är 2 år och nu har vi försökt att få till tvåan i ca 4 månader. Kan man få spökstreck tre ggr i rad? Testade redan på bim-5 (längs till vänster) och den längst till höger är bim-3. Kan man verkligen få spökis tre dagar på raken? Jag är lite orolig eftersom vi kämpade järnet med första som tog oss 2,5 år att få till. Strecken är supersvaga och syns under kontrollstrecket. Hoppas på hjälp!
    Jag tycker tom att det är en liten stegring :)
  • CrazyChristina
    louisep87 skrev 2014-04-16 09:16:27 följande:

    Grattis! Va kul! Är bim +9 idag. Ingen mens och inget plus smile4.gif
    Måste ju vara låghormonare. Finns ju bara två saker som gör att mensen är sen och de ena är att man är gravid eller att äl är sen men du vet ju när du hade äl så verkligen märkligt.
  • SaraBN


    Hej på er,

    vi har gjort vår första IVF och jag fick den sjunde april en femdagars blastocyst återförd. Jag har endometrios och har aldrig varit gravid. Därför vågar jag inte riktigt lita på det jag ser - är jag gravid eller är strecken för svaga? Jag tog ett i morse också, men det var något fel på testet och det blev bara en stor färgkladd.

    Vad tror ni?
  • Sillavi
    SaraBN skrev 2014-04-16 10:47:43 följande:

     


    Hej på er,

    vi har gjort vår första IVF och jag fick den sjunde april en femdagars blastocyst återförd. Jag har endometrios och har aldrig varit gravid. Därför vågar jag inte riktigt lita på det jag ser - är jag gravid eller är strecken för svaga? Jag tog ett i morse också, men det var något fel på testet och det blev bara en stor färgkladd.

    Vad tror ni?
    Åhhh stort stort grattis, klart det är positivt <3 vilken fin påskpresent.
    Har också genomgått ivf precis så vet precis känslan när man väl ser ett till streck
  • SaraBN
    Sillavi skrev 2014-04-16 10:52:54 följande:
    Åhhh stort stort grattis, klart det är positivt <3 vilken fin påskpresent.
    Har också genomgått ivf precis så vet precis känslan när man väl ser ett till streck
    åhh tack för att du tror på det :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester