• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Tingeliiiing
    mp90 skrev 2014-05-08 07:36:29 följande:

    Både jag o sambon ser. Bim -5

    Mår så sjukt illa dag som natt. Har massa flytningar. På något sätt vet jag bara att jag är gravid!

    Ser ni något? Snälla ta en titt php9quk8j65558.jpg


    Ser bara ett fuktstreck! :(
  • Trallallaa

    Vi är på första försöket direkt efter att jag slutade med p-piller, så jag vet inte säkert när BIM är, men om jag har 28-dagarscykel skulle det varit igår. Testade imorse med test från testlagret, och efter ca 5 min såg det ut såhär. Lägger upp en fixad och en inte fixad bild. Vad tror ni?



  • CaCa
    Line85 skrev 2014-05-08 07:43:01 följande:
    Ser!!!
    Jag ser din skugga.

    Såhär såg mitt test ut, de flesta skrek negativt - senare på dagen tog jag digitalt: Gravid! V 12 idag :)

    Ta digitalt!! Hoppas hoppas.
  • isabellab
    Trallallaa skrev 2014-05-08 09:50:00 följande:
    Vi är på första försöket direkt efter att jag slutade med p-piller, så jag vet inte säkert när BIM är, men om jag har 28-dagarscykel skulle det varit igår. Testade imorse med test från testlagret, och efter ca 5 min såg det ut såhär. Lägger upp en fixad och en inte fixad bild. Vad tror ni?

    Gravid!
  • CrazyChristina
    Trallallaa skrev 2014-05-08 09:50:00 följande:

    Vi är på första försöket direkt efter att jag slutade med p-piller, så jag vet inte säkert när BIM är, men om jag har 28-dagarscykel skulle det varit igår. Testade imorse med test från testlagret, och efter ca 5 min såg det ut såhär. Lägger upp en fixad och en inte fixad bild. Vad tror ni?




    Grattis!!!
  • Elwan

    Jag förstår verkligen inte...om DU ser och din partner ser. Vad är då vitsen med att lägga upp en bild här där det inte syns och sen skriva. "Vi ser båda här att det är ett plus"

    Om ni ser ett pos resultat så är det ju pos!

    Förklara gärna för mig!

  • mp90
    Friidaliinnea01 skrev 2014-05-08 09:39:41 följande:
    Tycker mig se ett streck till, hur långt har du kvar till bim? :)
    :)! Är på bim -5! Så på onsdag :p!
  • Tingeliiiing
    Elwan skrev 2014-05-08 10:52:40 följande:

    Jag förstår verkligen inte...om DU ser och din partner ser. Vad är då vitsen med att lägga upp en bild här där det inte syns och sen skriva. "Vi ser båda här att det är ett plus"

    Om ni ser ett pos resultat så är det ju pos!

    Förklara gärna för mig!


Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester