• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Annikaojohan
    mp90 skrev 2014-05-08 07:36:29 följande:

    Både jag o sambon ser. Bim -5

    Mår så sjukt illa dag som natt. Har massa flytningar. På något sätt vet jag bara att jag är gravid!

    Ser ni något? Snälla ta en titt php9quk8j65558.jpg


    Det e ju jätte svagt dock inte särskilt konstigt eftersom du e på bim-5 men Har du känslan så e det nog så me ;)))à
  • Serahjay
    Annikaojohan skrev 2014-05-08 16:42:05 följande:
    Jag ser me!!
    Visade testet för gubben och han såg det med! Och min mammaa haha så. hoppas hoppas hoppas det är på riktigt
  • mp90
    Annikaojohan skrev 2014-05-08 17:06:14 följande:
    Det e ju jätte svagt dock inte särskilt konstigt eftersom du e på bim-5 men Har du känslan så e det nog så me ;)))à
    Ja:) tack för du tog en titt! :)
  • Elwan
    ElinOchMarcus skrev 2014-05-08 14:11:03 följande:
    Du om någon verkar vara riktigt tragisk, som sjunker så lågt att du går på att vissa av oss inte plussar. Herregud väx upp lättstötta kvinna!
    Nu fattar jag inte vad du menar. Vaddå går på att vissa av oss inte plussar?
    Om du menar det när jag refererar till mig själv och vår kamp att bli gravida och att man lätt blir bitter när man aldrig får det där pluset så...JA då går jag väl på er som inte plussar. Och med det, mig själv då!
    Eller vad är det du menar?
  • ElinOchMarcus
    Elwan skrev 2014-05-08 17:13:45 följande:
    Nu fattar jag inte vad du menar. Vaddå går på att vissa av oss inte plussar?
    Om du menar det när jag refererar till mig själv och vår kamp att bli gravida och att man lätt blir bitter när man aldrig får det där pluset så...JA då går jag väl på er som inte plussar. Och med det, mig själv då!
    Eller vad är det du menar?
    "Ni måste vara väldigt tragiska och bittra människor som hoppar på någon som bara frågar för att få veta. Troligtvis är ni det för att ni är uppgivna över att ni inte blir gravida. Men det är väl ändå inte mitt fel! Så varför ta ut det över mig!?" Tycker de var helt skruvat skrivet.
  • Cinderellastory

    Hej! Jag vet inte om detta tillhör egentligen, kanske har kommit helt fel, men.. Hur tidigt kan man testa? & hur lång tid efter ÄL kan man få en så kallad "nidis"?

    Tacksam för svar! Glad

  • MagicQueen
    Cinderellastory skrev 2014-05-08 17:35:47 följande:

    Hej! Jag vet inte om detta tillhör egentligen, kanske har kommit helt fel, men.. Hur tidigt kan man testa? & hur lång tid efter ÄL kan man få en så kallad "nidis"?

    Tacksam för svar! Glad


    Plussa kan man göra på äl + 9 iaf, det har jag gjort en gång.

    Nidblödning kommer OM den kommer ca 1 vecka efter äl
  • Cinderellastory
    MagicQueen skrev 2014-05-08 18:18:00 följande:
    Plussa kan man göra på äl + 9 iaf, det har jag gjort en gång.

    Nidblödning kommer OM den kommer ca 1 vecka efter äl smile1.gif
    Okej! Tack för svaret! Glad
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester