• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • happy90
    plopp76 skrev 2014-05-16 09:07:34 följande:
    Ingen ÄL än tror jag. Stickorna kan vara lite så där varierande starka några dagar innan stegringen kommer. Så håll ut :)
    Jag hoppas att det inte har vart än.. Ska testa nu på em igen och se om det blir starkare, har haft (ursäkta) vattniga flytningar nu på morgonen. Och läste att det kan vara tecken på äl samt lite förhöjd kroppstemperatur. Tack tjejer! :)
  • Makkinje

    Oh vad jag är i valet och kvalet. Har test hemma och är så sugen på att ta ett test imorgon på bim-4 om jag räknar på min längsta cykel. Men jag har inga direkta känningar, ont i tjej magen till och ifrån och trött. Men har man redan tre barn så är det ju inte så konstigt att man känner sig trött :p

    Ni andra som har plussat innan bim med era tidigare graviditeter hur låg ni i cykeln?

  • CrazyChristina
    rosali84 skrev 2014-05-16 11:50:12 följande:

    Det är kört va?? Tyckte jag såg ett svagt svagt streck precis när jag tog det, men det bleknade nog bort.




    Jag tycker man ser något svagt men kan kanske vara en skugga..
  • CrazyChristina
    Makkinje skrev 2014-05-16 12:02:13 följande:

    Oh vad jag är i valet och kvalet. Har test hemma och är så sugen på att ta ett test imorgon på bim-4 om jag räknar på min längsta cykel. Men jag har inga direkta känningar, ont i tjej magen till och ifrån och trött. Men har man redan tre barn så är det ju inte så konstigt att man känner sig trött :p

    Ni andra som har plussat innan bim med era tidigare graviditeter hur låg ni i cykeln?


    Jag har fått plus på bim-4 med mina lyckade graviditeter.
  • rosali84

    Kan väl tillägga att det är taget idag på BIM -4. Plussade på BIM +2 med dottern (men testade aldrig innan då heller, så vet inte om jag skulle fått utslag tidigare eller inte).

  • plopp76
    happy90 skrev 2014-05-16 16:06:31 följande:
    Tror att det börjar bli dax att ligga i ???? Eller vad säger ni? Visst är det näst intill positivt?
    Ja i princip positivt :) Så det är dags att ligga!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester