• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • MorUggla
    CrazyChristina skrev 2014-05-16 12:42:42 följande:
    Jag har fått plus på bim-4 med mina lyckade graviditeter.
    Hade du några symtom innan plusset, vilka i så fall? :)
  • MorUggla
    happy90 skrev 2014-05-16 16:06:31 följande:
    Tror att det börjar bli dax att ligga i ???? Eller vad säger ni? Visst är det näst intill positivt?
    Kör på nu :)
  • Annikaojohan
    happy90 skrev 2014-05-16 16:06:31 följande:

    Tror att det börjar bli dax att ligga i ???? Eller vad säger ni? Visst är det näst intill positivt? phpB5eJPZ76701.jpg


    Ja kör på varannan dag i några dagar å ligg kvar en stund efter me bena lite upp det funkar iaf för mig haha! Lycka till!
  • happy90

    Haha va härliga ni är! ;) Vi tog en snabbis i duschen nu på em, blir lite mer spexande sen ;) Har BiM 2/6, nu jäklar ska det gå vägen!

  • CrazyChristina
    MorUggla skrev 2014-05-16 16:20:16 följande:
    Hade du några symtom innan plusset, vilka i så fall? :)
    Jag kände inget alls innan v.6. Va lite mer hungrig men det var allt.
  • MorUggla
    CrazyChristina skrev 2014-05-16 17:07:34 följande:
    Jag kände inget alls innan v.6. Va lite mer hungrig men det var allt.
    Tack för svaret!
  • Alvolina
    michimichi skrev 2014-05-15 19:39:52 följande:
    ser bra ut=)
    Helt negativt idag så det där testet jag tog var det nog något knasigt med:(
  • Nihu
    Finmamma skrev 2014-05-16 06:09:16 följande:
    Ni minns mina super svaaaaga streck? Här kommer dagens test och jag fattar ingenting!!!

    Antagligen ett tidigt missfall på g i alla fall? phpzO6Dyg42543.jpg
    Kom igen nu! inse att du är gravid! Skrattande Grattis!!!
  • Finmamma
    Nihu skrev 2014-05-16 20:07:30 följande:
    Kom igen nu! inse att du är gravid! Skrattande Grattis!!!
    Tack!!!

    Har svårt för att ta till mig det med tanke på alla dessa svaga testet dessa senaste 3 dagarna.
  • Nihu
    Finmamma skrev 2014-05-16 20:25:23 följande:
    Tack!!! smile1.gif

    Har svårt för att ta till mig det med tanke på alla dessa svaga testet dessa senaste 3 dagarna.
    Jo, jag vet jag hade också det.. man är så rädd för att bli besviken! Men om någon vecka så kommer säkert mer symptom också och då känns det säkert mer verkligt.. Det gjorde det för mig sist iaf =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester