• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • KnytetsMamma
    Sweetish skrev 2014-05-27 12:34:25 följande:
    Grattis! Samma här. Fick gravid 1-2. Mått illa hela förmiddagen och är kissnödig konstant. Så jäkla glad! smile2.gif
    Det läskiga är att jag har inga som helst symtom men får ju lita på att testet stämmer, ska bli så spännande det här :)
  • Fll86

     


    kattaaa skrev 2014-05-27 11:15:28 följande:
    Håller tummarna :)

    Jag behöver inte hjälp att tyda detta testet som jag tog nu på lunchen ;)
    Tack för att du höll tummarna :)


  • KnytetsMamma
    Fll86 skrev 2014-05-27 13:02:20 följande:

    Jag behöver inte hjälp att tyda detta testet som jag tog nu på lunchen ;)
    Tack för att du höll tummarna :)


     


    Härligt, grattis!!!!!
  • Fll86
    KnytetsMamma skrev 2014-05-27 13:05:05 följande:
    Härligt, grattis!!!!!

    Tack!! Glad
  • happy90

    Har jag inbillat mig att det finns ett sträck? Kanske stirrar föööör mycket, men tycker att jag kan se ett svagt svagt sträck? BiM runt 30/5-2/6 ungefär.

    Det gäller grav. testet.

    Sen har jag "hört" att äl testerna kan ge utslag på hcg också. Hur starkt är dem sträcken då? Äl testet är taget med samma urin nu på em.

    (Vet att om det ska vara äl så ska det vara lika starkt/starkare än kontrollsträcket..)

  • JhjärtaK
    happy90 skrev 2014-05-27 15:16:09 följande:
    En till bild. Översta testet från 25/5, andra från 26/5 och det sista från nu på em. phpVbvHqS43165.jpg
    När jag trixar ser jag ett till streck på det understa (ser även svaagt svaagt utan att trixa) men helt omöjligt att se vilken färg det är. Är det gråaktigt så är det ju spök men är det rosa-aktigt så är det ett riktigt streck och du är gravid
  • Maricap
    happy90 skrev 2014-05-27 15:09:24 följande:

    Har jag inbillat mig att det finns ett sträck? Kanske stirrar föööör mycket, men tycker att jag kan se ett svagt svagt sträck? BiM runt 30/5-2/6 ungefär.

    Det gäller grav. testet.

    Sen har jag "hört" att äl testerna kan ge utslag på hcg också. Hur starkt är dem sträcken då? Äl testet är taget med samma urin nu på em.

    (Vet att om det ska vara äl så ska det vara lika starkt/starkare än kontrollsträcket..) phpqIIQbi09452.jpg


    När jag trixar denna bilden ser jag absolut ett streck på gravtestet med! :) testa med cb digital?
  • orkidéblomma

    Hej alla! vad tror ni om det här? Strecket är tydligare på riktigt, vääldigt svårt att fånga på bild!
    BIM är på söndag/måndag ca.


Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester